Aile & Toplum Kadın nüfusu çok olan ülkede yasamak avantaj mı? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Erkekler icin tabii Güncellemeler+1 yıl Adfgg Güncellemeler+1 yıl Gdsaaa Kadın nüfusu çok olan ülkede yasamak avantaj mı? Cevapla Erkek Soruları Kadın Soruları Nüfus Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
liader Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Kardeşim sende iş yoksa 1000 kişilik hareme girsen de boş 0 3 Yorumla Soran +1 yıl ne anlamda? Yorumla Soran +1 yıl Ben konusuyorum belaruslu kadinla ve onlar turrk kadini gibo degiller ego yok ve guzeller Yorumla liader +1 yıl Kardeşim egoistlikle alakalı değil bu Yorumla
şimşekmcqueen0 Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl degil agır işkeri hep erkek yapr 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Yok beee yeterki kadin cok olsun Yorumla Antimaskulızmm_ +1 yıl Dedi ve kaıdn icadı olan Wi-Fi kullanıp kadın icadı olan PC den bunları yazdı Yorumla Antimaskulızmm_ +1 yıl Nüfusu kadın olan ülkelerde asker kadın madenci çok var araştır derim Yorumla şimşekmcqueen0 +1 yıl @Antimaskulızmm_ tamam agam Yorumla Antimaskulızmm_ +1 yıl Hep erkek yapmıyor yani. Ezberden sallamayın Yorumla şimşekmcqueen0 +1 yıl @Antimaskulızmm_ nerde yasıyorsun Yorumla
bikebikeman Takip Et Yoda Yaş: 38 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 330 cevap paylaştı. Günde kactane s1kerim die hesab yapion sanrm 🤣 0 6 Yorumla Soran +1 yıl Evet yaaa turkiyede bulmak zor yalan mi, zaten bir suru cirkijmn kadin var bide ego var ohoo ugrasilir mi yaa Yorumla bikebikeman +1 yıl Ego popolar büyük maşallah Yorumla bikebikeman +1 yıl G0tleri KS o popolari degil kibarlik yapma Yorumla Soran +1 yıl Ide parali erkek istiolar dugunude masrafli istiolar, ohooo slav kadini ile olsan dugune gerek bile yok Yorumla bikebikeman +1 yıl Ben 3 kisiyi kapimdan kovdum 3ude anne sut hakki die takilari istedi sanki analarini s1k1cemde benden anne sut hakki istiyorlar Yorumla Soran +1 yıl Eee dedim ya paragoz bunlar paraaa elinde ne varsa alirlar. Aldigin kadina degse bari o da yok. Turkle olma derim asla Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Kardeşim sende iş yoksa 1000 kişilik hareme girsen de boş
ne anlamda?
Ben konusuyorum belaruslu kadinla ve onlar turrk kadini gibo degiller ego yok ve guzeller
Kardeşim egoistlikle alakalı değil bu
degil agır işkeri hep erkek yapr
Yok beee yeterki kadin cok olsun
Dedi ve kaıdn icadı olan Wi-Fi kullanıp kadın icadı olan PC den bunları yazdı
Nüfusu kadın olan ülkelerde asker kadın madenci çok var araştır derim
@Antimaskulızmm_ tamam agam
Hep erkek yapmıyor yani. Ezberden sallamayın
@Antimaskulızmm_ nerde yasıyorsun
Günde kactane s1kerim die hesab yapion sanrm 🤣
Evet yaaa turkiyede bulmak zor yalan mi, zaten bir suru cirkijmn kadin var bide ego var ohoo ugrasilir mi yaa
Ego popolar büyük maşallah
G0tleri KS o popolari degil kibarlik yapma
Ide parali erkek istiolar dugunude masrafli istiolar, ohooo slav kadini ile olsan dugune gerek bile yok
Ben 3 kisiyi kapimdan kovdum 3ude anne sut hakki die takilari istedi sanki analarini s1k1cemde benden anne sut hakki istiyorlar
Eee dedim ya paragoz bunlar paraaa elinde ne varsa alirlar. Aldigin kadina degse bari o da yok. Turkle olma derim asla
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!