Yolda karşı cinsle tanışmak sizce mantıklı mı?

Arkadaşlar yolda tanışmak isteyen adamlar genç erkekler oluyor Fakat ben tersliyorum aralarından iyi olan vardır belki sizce doğrumu yapıyorum yolda saçma ama aralarından düzgün insanlarda çıkma ihtimali yok mu sizce ben çoğuyla iletişim kurmuyorum konulmaya çalışıyorlar tersliyorum sizce doğrumu yapıyorum

Yolda karşı cinsle tanışmak sizce mantıklı mı?
Cevapla