Şimdi ki zamanda “ergenlik çağı” çok abartılmıyor mu?

Ya biz ergenlik filan bilmezdik. Ters bir şey yapamazdık söz dinlememezlik olamazdı annem korkusuyla 🤭 şimdi ki nesil anneler babalar çok tolerans gösteriyorlar o yüzden ergenlik diye bir şey çıktı kimse anneyi babayı tınlamıyor

Şimdi ki zamanda “ergenlik çağı” çok abartılmıyor mu?
Cevapla