Annemi sevgilisinden ayırdım, vicdan azabı çekiyorum. İtiraf etsem mi?

Annem babamdan boşandıktan bir süre sonra yeni bir ilişkiye başladı. Ben bunu kabullenemedim. Babamla aram ben kendimi bildim bileli çok kötüdür. Hayattaki tek sığınağım annem ve ben onu kimseyle paylaşmak istemiyorum. Annemle çok kötü kavgalar ettik. Ne kadar yalvarsam da sevgilisini bırakmaya yanaşmadı. "Benim de duygularım var, saygı duymak zorundasın." falan dedi. Sonunda Instagram'da fake bir hesap açarak annemin sevgilisini işlettim. Annem adamın telefonunda bizim flörtleştiğimiz mesajları görünce ilişkiyi bitirdi. O zaman çok mutlu olmuştum. Fakat annem iki haftadır sürekli ya yiyor ya ağlıyor. Onu üzgün görmeye artık dayanamıyorum. Acaba "Her şey benim oyunumdu." desem mi?

Annemi sevgilisinden ayırdım, vicdan azabı çekiyorum. İtiraf etsem mi?
Cevapla