Aile & Toplum Surekli bankalara borc yapıyorum hayırsız evlat miyim ben? isterimolur Takip Et Bilge Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Brn yapiyorum annem ödüyor hayırsız evlat miyim ben Güncellemeler+1 yıl 2 buçuk milyar cok mu Surekli bankalara borc yapıyorum hayırsız evlat miyim ben? Cevapla Banka Soruları Evlilik Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı. Hayır değilsin 0 0 Yorumla
Frankie34 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 90% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 676 cevap paylaştı. Hayırlı olduğun söylenemez rakamda büyük değilmiş ama yinede yük oluyorsun 0 0 Yorumla
Sözleşmeci Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Kullanıcı adınız ve sorunuzu inceleyince, haklı gibisiniz maalesef 0 0 Yorumla
Şişkoletta Takip Et FenomenMaster Yaş: 29 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Neden öyle yapıyorsun 0 2 Yorumla isterimolur +1 yıl Çalışmıyorum Yorumla Şişkoletta +1 yıl Harcamalarına dikkat edebilirsin abartmaya gerek yok Yorumla
EvasioN Takip Et Guru Yaş: 26 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 539 cevap paylaştı. evlatliktan reddedilicek derece hayirsizlik seziyorum 0 11 Yorumla isterimolur +1 yıl Jiye Yorumla isterimolur +1 yıl Niye Yorumla EvasioN +1 yıl bi düşünelim...ıı ailene sürekli borç takiyon dnxnd Yorumla isterimolur +1 yıl Cok degil 2 bucuk milyar Yorumla EvasioN +1 yıl iki bucuk milyara makyaj aldiysan tabi sjsjs Yorumla isterimolur +1 yıl Yiyecek ve kiyafet aldım Yorumla EvasioN +1 yıl afiyet olsun dhdh ama bi cilginlik yapip kendi kartini cikarmaya ne dersin djdj Yorumla isterimolur +1 yıl Kendi kartim zaten Yorumla EvasioN +1 yıl çalış ozaman sen öde knk Yorumla isterimolur +1 yıl İşe giricem okulum yeni bitti Yorumla EvasioN +1 yıl girene kadar harcama 🥹 Yorumla
met96 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 96% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. İyi ki çocuğum yok dedim 😂 0 0 Yorumla
HollandEUnl Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı. Neden yapiyorsun? 0 0 Yorumla
cakir2607 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Neden yapıyorsun 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Hayır değilsin
Hayırlı olduğun söylenemez rakamda büyük değilmiş ama yinede yük oluyorsun
Kullanıcı adınız ve sorunuzu inceleyince, haklı gibisiniz maalesef
Neden öyle yapıyorsun
Çalışmıyorum
Harcamalarına dikkat edebilirsin abartmaya gerek yok
evlatliktan reddedilicek derece hayirsizlik seziyorum
Jiye
Niye
bi düşünelim...
ıı ailene sürekli borç takiyon dnxnd
Cok degil 2 bucuk milyar
iki bucuk milyara makyaj aldiysan tabi sjsjs
Yiyecek ve kiyafet aldım
afiyet olsun dhdh ama bi cilginlik yapip kendi kartini cikarmaya ne dersin djdj
Kendi kartim zaten
çalış ozaman sen öde knk
İşe giricem okulum yeni bitti
girene kadar harcama 🥹
Senin gibi evladın...
İyi ki çocuğum yok dedim 😂
Ne hissediyorsan odur
Neden yapiyorsun?
evet öyle
Neden yapıyorsun
Biraz öyle gibisin
Galiba
Cokmu. yaptin. balim