Eve genelde 2 - 3 donuyorum.
Komsular yadirgiyor allahim o bakislari beni cildirtiyor.
Bu saatte mi geliyosun vs. X sorularla karsilasiyorum.
Kafayi yiyorumm mkjk cinsiyetimi varmis disari cikmanin. Kadinim diye hafife almasinlar s... kerm adamin hayatini. Emanetsizde gezmiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Bir düşüncem olmuyor. normal bir insan.
Yani düşünce olarak sadece acaba evine sağlam döndü mü diye düşünüyorum. Çünkü erkeklerin bu kadar vahşi olduğu bir dünyada her an her şey olabilir
Haklısın
aklıma iyi bir şey gelmez bu hergün oluyorsa, ya barmaiddir ya da yolun yolcusudur diye düşünürüm. Emanet beni korkutmaz yapacak olan söylemez yapar
Ne alaka abi çalışan var gezen var vs vs kimi ne bağlar
Aynen bunu anlamiyolar kafalari basks yerde a cana neden gelio bu saaaatte felan kasar damgasi yiyom komsular dan
İş icabı ise hiç uygun bir saat degil eger gezmezek için ise hiç uygun değil insan o saatte uyuması gerek
Ya gayet normal keşke herkes kendi işine baksa ne güzel olurdu..
Nasi goruyorlar ki sizi o saatte kapida mi bekliyor bu insanlar
Evet gördüğünüz gibi bu saatte geliyorum diyebilirsin bence.
Emanetsin derken ne yapabilirsin ki
Birin bana saldirsa yapmayacagim sey yok 🖒
Ürkütücü
😈😈😈
İşten geliyorsundur ya da eğlenceden kime ne mk
Ağzı olan konuşuyor takılma
Tabi gelebilir ama tedbirli olması lazım
bir şey düşünmüyorum ne düşüncem
Banne görsem ne olur
Bakarım arkasından laf atan olmasın diye..
Bence çok saçma
erkek yaaaa ;))))
Eğlenceden geliyor
Hiç bir şey
Cahil ülke ya