Yaşlı bir hocam var, temas kurmaya çalışıyor ve dedemle yaşıt. Yaşlı diye bir şey demiyorum da, ne yapsam?

Adam çak diyor. Yakin duruyor yanlislikla koluma dokunuyor sanki guya

Hani elimi tutmaya calisiyor. 78 yasinda adam

Kafayi yiyecem. Ben 25 yasindayim. Malmi ne. Hani anlamamak icin aptal olmak lazim. Yasli biseyde diyemiyorum. Simdi adimida cikarmak istemiyorum.

Yaşlı bir hocam var, temas kurmaya çalışıyor ve dedemle yaşıt. Yaşlı diye bir şey demiyorum da, ne yapsam?
Cevapla