Türkiyede'ki eskiye özlem saçma değil mi?

Türkiye de genel olarak her konuda var bu eski sevgili, eski dönemler, eski kıyafetler, eski filmler. Bence biraz bundan depresyon bu kadar yaygın insanlar yeniliğe açık olmalı biraz. Bi dizi tutuyor misal 50 kere farklı oyuncularla çekiliyor bide o izleniyor onu da geçtim yıllar öncesinin filmleri dizileri izleniyor sürekli defalarca klasik olur şaheser olur izlersin 2,3 kere ama yenisi çekilmez. Bu kadar eskiye aşık bir toplum daha yok yani

Türkiyede'ki eskiye özlem saçma değil mi?
Cevapla