Türklerin atalarıyla övünüp gurur duyması çok saçma değil mi?

Gerçekten o ataların torunu musunuz? Artık bana çok acınası geliyor Türk milliyetçiliği. Nedeni şu ; atalarımız o kadar büyük işler yaptı. Avrupa'yı bir süre dize getirdi. Yemedi içmediler savaştılar. Vatanlarını savundular. Ne zorluklar ne zulümler çektiler. Yeter ki benim çocuklarıma, torunlarıma kalacak bir vatan kalsın. Biz zorluk çekeriz ama torunlarımız çekmesin. Eeee Türk? Bu toprakların her köşesinde senin atalarının kanı var... Sen napiyorsun? Vatanın satılırken parsel parsel sen napiyorsun? Uyuyor musun? Senin kültürüne ters, ne olduğu belirsiz Afrikalılar, Ortadoğulular ülkene dolduruluyor. SEN NE YAPIYORSUN? Ataların kalksa yüzüne tükürür. Çanakkale'de aç hâlde savaşan atana ne diyecen öbür dünyada? Evet kanını döktüğün vatan satılırken ben sadece geçmişimle övünüp gurur duydum durdum mu diyecen? Ne diyecen? Kahramanmaraşta camide "düşman bayrağı asılırken bu vatanda namaz kılmak haramdır" diyip namaz kıldırmayan atana ne diyecen?
Türklerin atalarıyla övünüp gurur duyması çok saçma değil mi?
Cevapla