Namaz kılanlar yardımcı olabilirler mi?

Kısaca özetlemek gerekirse eğer ki namaza başlayalı 3 4 ay gibi bir süre oluyor ve namaza başladığımdan beri ne için namaz kıldığımı bilmiyorum yani şöyle gorevimmis de görevimi yerine getiriyormusum gibi oluyor namaz bitinnce dua da veya istekte bulunmam veya aman cennete gideyim gibi bir düşüncem de yok acaba bilinç altından mı kaynaklanıyor hani sürekli namaz kılın sunu hapın gibi gibi şeylerden midir çözemedim
Güncellemeler
+1 yıl
Soruyu nerenizle okudunuz merak ediyorum istemiyor olsam zaten kılmam sadece kılmamdaki amaç cennet ve cehennem değil veyasında bir şartlandırma hadi ben namaz kılayım allahta istediklerimi yerine getirsin değil işte namaz kılayım cennete gideyim veyasında namaz kılayım allah istediklerimi versin mantığında mı olmalıyım yani siz neyden ötürü kılıyorsunuz bilinç altı mı yoksa karsılık beklemek mi manasında sordum yok neymis istek yoksa kılma isteğim olmasa zaten yedi ceddiniz gelse kıldıramaz...
Namaz kılanlar yardımcı olabilirler mi?
Cevapla