kız
erkek
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kesinlikle erkek olmak zor. Diğer yorum yapan erkeklerden bağımsız olarak söylüyorum bunu. Çünkü saçmalamışlar. Geçen gün twitter'da bir erkeğin twitini gördüm "kadınlar kolay partner buluyor erkekler bulamıyor seks yapamıyoruz" tarzında bir tweet atmış çok tepki görmüş falan. Akılsızlığıyla herkese rezil olmuş. Moruklara bakıyosun "nafaka kaldırılsın şeriat gelsin" falan diyorlar kafayı yemişler.
Sonuç olarak, ben sadece erkek olmak kavramını düşünüyorum. Erkekleri savunmuyorum, zaten savunulacak bir tarafı da yok. Ama kavram olarak baktığımızda kesinlikle erkek olmak daha zor. Hem de çok zor.
Kesinlikle erkek olmak zor kızlar yine istediği şekilde birini bulabiliyor ama bir erkek hayatına birini almak istediği zaman nasıl yaklaşırsa yaklaşsın ya karşısındaki kız parasını yiyemedi diye ilgilenmiyor ya da daha selam verdiğin gibi sapık damgası yiyip engel yiyorsun
Bana göre de kız olmak zor istediğin gibi dışarı çıkamıyorsun erkek arkadaşın olsa ailen sorun çıkarıyor evin işlerini yapmaya mecbursun ihtiyacın olmadigi sürece para bile isteyemiyorsun en azından benim yaşantım böyle erkek kardeşim de var keyfine göre yaşıyor karışan yok
öyle ama ilişkilerde de zorlanıyorum ben djxjaj
karşıma düzgün birisi çıkmıyor seçiciyim biraz bu konuda
Cevap
10Cevap
İnsan olmak zor bence. ama hiç bir kadın erkek olmayı erkek olanlarda kadın olmayı istememeli bence. ayrıca erkek olmak daha zor bu zamanda.
Erkek. İstediğin her şeyi elde etmek için 10 kat çabalıyorsun.
Çizgileri ve kendine saygısı olana ikisi de zor.
cut.
Her anlam da erkek olmak zor kız olmanın zor yani sadece aile tarafından kısıtlanmak diyebilirim tabi ki bu her aile için geçerli değil
İnsan olabilmek zor. P
Bence kız olmak genel olarak Zor
Yaşadığın ülkeye göre değişir
Her ikisinin de ayrı zorlukları var
Orası öyle ama kız olmak daha Zor bence
İnsan olmak zor
İnsan olmak zor
her şey erkeklerin aleyhine bu devirde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?