Çalıştığım yerdeki çocuk sürekli eşofmanını veya pantolonunu düzeltiyor ama rahatsız oluyorum. Şikayet etsem mi?

Çalıştığım yerde bi çocuk var lavabodan çıkıp ortama gelip eşofman giymişse ipini bağlıyor pantolon giymişse kemerini düzeltiyor kafamı başka yöne çeviriyorum fakat bana çok saçma geliyor ama söyleyemiyorum da ne yapacağımı bilmiyorum çok rahatsız oluyorum
Çalıştığım yerdeki çocuk sürekli eşofmanını veya pantolonunu düzeltiyor ama rahatsız oluyorum. Şikayet etsem mi?
Cevapla