Arkadaşlarımla buluşmaya gidemiyorum, ailem küçük çocukmuşum gibi göndermiyor. Arkadaşlarıma ne diyebilirim?

Arkadaşlarım buluşmalara gelemiyorum diye üstümde baskı kuruyorlar ailem buluşmalara göndermiyor beni küçük bebekmişim gibi arkadaşlarıma da uyduracak bahanem kalmadı ne yapmalıyım lütfen destek olun

Arkadaşlarımla buluşmaya gidemiyorum, ailem küçük çocukmuşum gibi göndermiyor. Arkadaşlarıma ne diyebilirim?
Cevapla