Sanırım 17 yaşı en garibiydi. ailem ile Katar’a gidiyorduk ve o gün çok üzgündüm, sınavım kötü geçti diye neyse uçağa bindik ve uçak ta birden 👩✈️ Hostes kadın küçük, üzerinde mavi bir mumla pasta getirdi babam herkesin içinde Arapça bir şekilde İyiki doğdun demeye başladı uçaktaki herkeste Arap onlarda demeye başladı tabi ben şok unutmuştum doğum günüm olduğunu üzüntüden unutmuşum. tabi sonra tıp kazandım şu an 1. Sınıfım çok gereksiz bir üzüntüymüş onu anlamış oldum.
Her doğum günüm farklıydı…ama bir tanesini anlatayım madem, o dönemki sevgilim 1-2 gün olmuş ayrılmışım, kesinlikle de hayatımda artık istemiyorum. Neysee, ablamın zoruyla çıktık bari bi bar yapalım, bi kaç kadehle kutlarız falan, zar zor ikna etti beni. Mekana bir girdik, tüm üni arkadaşlarım oradalar, hiç de kimseyle muhattap olasım yoktu, moralim bozuldu. Ablama diyorum hay benim şansıma, bunlar bizi farketmeden çıkalım hemen, selam vermek zorunda kalmayalım, başka mekana geçeriz…deeerken “Happy Birthday”ler başladı. Meğerse o dönemki eski sevgilim bana sürpriz doğum günü partisi için herkesi mekana toplamış. Çok yersiz olmuştu yalnız. 🙄
Hayır yahu, ne şakacıktan, ayrılmak da istemiyordu. Kıskançlığı boğucu olmuştu, ben de çekemem deyip bitirmiştim. O da doğum günümü fırsata çevirmişti (barışmak için). Gayet biliyordu o kadar insanın içinde çekip gidemeyeceğimi. 🤷🏽♀️
@sedanuurrrr yani soğuduğum biri tarafından yapılmış bir sürpriz olmasaydı evet güzel diyebilirdim, ama mecburen kalmak zorunda hissettiğim bir doğum günümdü. 🙄
Üniversite de bi arkadaşın doğum günüydü. Evde pasta falan ayarladık ama mum almayı unuttuk canım gibi. Herkes cebindeki çakmağı çıkardı çocuğa tuttu. Çocukta çakmakları üfledi 😂
Babam başka odaya pastayı koymuş yanına da falcata koymuş bana dedi ki kızım git falcatayi getir gittim getirdim asla pastayı görmedim sonra tekrar gönderdiler odaya yi dogdunlar falan öyle değişik bi doğum günüydü benim için djsnxisnfiwnxjsnf