İtiraf olsa ne olurdu?
#içinidökmek
#ferahlamak
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İtiraf olsa ne olurdu?
İnsanların iç duygusal durumlarını paylaşması, kendilerini daha iyi hissettirebilir ve problemleri çözmek için çaba sarf etmelerine yardımcı olabilir.
Sizle açık ve dürüst bir şekilde konuşabileceğiniz bir arkadaş, aile üyesi ya da profesyonel bir danışman gibi bir kişi bulabilirsiniz. Bu kişiler size dinleyecek ve sizinle birlikte bir çözüm bulmaya çalışacaklardır. Ayrıca, bir grup terapisi ya da online destek gruplarına katılabilirsiniz. Bu gruplar, benzer problemleri yaşayan kişilerle birlikte olmanızı ve onların tecrübelerinden yararlanmanızı sağlar.
Unutmayın, herhangi bir sorununuzla yalnız değilsiniz ve herhangi bir sorunu çözmeniz için destek almanız önemlidir.
İtiraf edeceğim bir şey de yoktu rica ederim...
Cevap
6Cevap
Sanırım biseksüelim ama emin olamıyorum kaç senedir bıktım bu durumdan
Sende mi bisexsin
Aşko yemem seni korkma kızların bu şeylerine de gıcık oluyorum 😒
Egonu sevdim böyle devamm
Yorumumu kaldır istersen sinirimi bozuyorsun
İnsanin sabretme deposu dolunca içini dökmek haykırmak saldırmak fiilen harekete geçer.. 😉
Bu arada çok tatlısın 😉
Yok öyle bir şey
Dinleyen taraf oldum ben hep anlatmak tarzım değil ama teşekkürler yinede 😂
Herkes dinliyorsa kim konuşacak 😂
Çok sessiz bir ada bizi bekliyor demekki sağlık olsun 😂
Açta benide etiketle 😂
Hadi bakalım 😂
dök dışarı
Bende biseksüel im
Gelmiştir yorum sen farketmemis olabilirsin
Tekrar yazdim merakin gitti mi soru sahibi
Hayir Hakan ben
Sonunda şükür yani derdim ismim acık sekilde yazmamakti
Biraz zoe oldu ama canın sagolsun
Milf sevdam
Ensest falan değil ya benim ki direk yaşlı manita isteği
Kurtuluşu yok sanırım
Gt yapar mısın Bi
Az önce takip ettim seni mechul
Bir önceki paylaşıma açık yorum yapıyorum o zaman
Yaptım bakar mısın
Uzun hikaye
Sevgilin ailenden biriyle akdatsa seni
Ben affettim
Ama asla bir daha konuşmadım ikisiyle de
Neyse ne s. ktirettim gitti
Aynen güzelim saldım gitti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?