Çevremdekiler sahteymiş gibi geliyor, üniversite arkadaşlığı böyle mi oluyor?

Merhaba arkadaşlar ben size bir soru sorucam ben üniversitede arkadaşlarımın bana sahte geldiğini düşünüyorum 1.2 kişi çıkmak şartı ile hepsi sanki yüzüme oynuyor gibi arkamdan konuşuyorlarmış gibi zaten hepsi kız ve samimi ortam değil kıskanclık bir birlerini çekememe 1yılım kaldı bitirmeye İllah ediyorum bitsin diye sizdede lise Üniversitede böyle durumlar olyorumu yoksa yalnız banamı öyle geliyor🫥
Çevremdekiler sahteymiş gibi geliyor, üniversite arkadaşlığı böyle mi oluyor?
Cevapla