Türkiyede LGBT neden günah keçisi konumunda?

Bugün farklı yerlerde tam 3 erkek tarafından sözlü ve bakışla tacize maruz kaldım fakat abim benden 5 yaş büyük hayatı boyunca bir erkeğin cinsel saldırısına uğramamış. Twittera bakıyorum heryerde ayrımcılık küfür hakaret yahu bu insanlar ne yapıyor size neden kadın düşkünü sapıklarla ilgileneceğinize sırf hemcinsiyle ilgileniyor diye dünya üzerinde oranı 0.001 bile olmayan insanlara terörist görmüş gibi saldırıyorsunuz?

Türkiyede LGBT neden günah keçisi konumunda?
Cevapla