Ötenazi hakkında ne düşünüyorsunuz?

yaşamından umut kesilen, öleceği kesinlikle bilinen bir hastanın, acısını bir an önce dindirmek amacıyla ve hastanın isteği üzerine, yaşamına bir hekimce son verilmesi biçiminde gerçekleşen ölüme ÖTENAZİ denilir.

ÖTENAZİ Türkiye de yoktur ama bazı ülkelerde uygulanmaktadır: Hollanda, Belçika, Amerika gibi yerler

Dini hükmü ise doğru değildir. Çünkü insan Allah tarafından yaratılmıştır ve kendi bedeni üzerine karar verme hakkına sahip değildir

Peki ya Türkiye'de ötenazi olsaydı kendiniz veya bir yakınınız için kabul eder miydiniz?

Ben kabul etmezdim ✨ peki ya siz?

Ötenazi hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla