Babannem konusunda ne yapmalıyım haklı miyim?

Babannemelrle yaşıyorum dedem amcam halam ben amcam 44 45 li yaşlarında ama bu zamana kadar asla doğru düzgün çalışmadi hep evdeydi ne fabrikaya gitti ne evde kaldığı yıllarda eline kitap aldi açıktan okudu yıllarca öyle geçti dedem baktı eve hep ama babaannem dedemle hep onun hüzünden kavga etti dedem istedi o çalışsın destek olsun ama yok asla çalışma konusunu onun yanında açamadik (babannemin ) bize tavır yapiyo surat yapiyo dedem gençken onu dövermis çalışmak için memlekete tek bırakırmis gidermiş ordan beri kinli ona yıllardır hâlâ pyle ama dedemle zaten araları yıllardır iyi değil özellikle amcam mevzusu yüzünden çok ama çok kavga ettiler amcam evde duruyordu öğlene kadar öğlenden somraya kadar dedem kışın bile seyyar satıcılik yaptı inşaattci kendisi nereye girse ya paramı vermediler diyor ya adam şöyleydi böyleydi çıkıp geliyor yurt dışına gitti orada da bazı teraneler oldu kendi suçu olmadığı konularda vard biraz da sallamadi yıllarca ha gideyim ha gideyim onca para harcandı şimdi de orayı beğenmiyor az para diyor bilmem ne banannemde e gel p zaman boş ver vs yapıyor onunla kavga etmek istemiyorum ama artık bunaldım ona tapıyor resmen tapiyor
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca amcam evdeyken çok sıkıntılar oluyordu sürekli halamla kavga ediyordu halam hasta biri kalbi var amcamın yapmadığı desteği eve yapıyor ama babannem asla oğluna laf etmiyor niye ona karışıyorsun niye onunla kavga ediyorsun asla demiyor ki halam 50 yaşında
Babannem konusunda ne yapmalıyım haklı miyim?
Cevapla