+1 yılEvde son söz her zaman kadinindir. Dışarda erkek son söz sahibi gibi görünür ama her zaman kadının dediği ile yol alınır. Kadın dirdirina dayanabilecek erkek daha dünyaya gelmedi 😄
31 Yorumla- +1 yıl
😂😂 aynen öyle olur acı ama gerçek bu 🤣
En İyi Cevaplar
Bence erkek söyler, fakat yorumlara bakınca kadın demiş herkes.
Kimin söylediğinin aslında bir önemi yok kim daha akli yorum yaptıysa o yapılır fakat kadının psikolojik açıdan karar yeteneği çok düşük genel olarak.
10 Yorumla
+1 yılEvde son sözü erkek söyler. O da "peki hayatım" sözüdür 😂😂
239 Yorumla- +1 yıl
😂😂 aynen öyle dir acı ama gerçek bu 🤣
- +1 yıl
Bence acı değil. Ben evlensem mesela vururum masaya yumruğumu ve bulaşıkları ben yıkarım sen film seç derim 😂😂
- +1 yıl
Offf hayelimizdeki ideal erkek tam olarak bu 😂
- +1 yıl
1 dk şu çamaşırları toplayıp gelicem
- +1 yıl
Elini çabuk tut bey daha nevresimler var geçirilecek 😂
- +1 yıl
Onları yaptım zaten sen salonda otururken
- +1 yıl
Dırdırlanma onları yaptıysan bulaşık makinesini boşalt kafamda dikileceğine senin yüzünden en önemli sahneyi kaçırdım bak 😂😂
- +1 yıl
Mısır patlatayım mı biraz daha ister misin
- +1 yıl
Gerek yok bir kahve yap valla bacaklarim tutuldu yorgunluktan 😂😂
- +1 yıl
Bey gelirkende bir bardak su getir hiç halim yok 😂😂
- +1 yıl
Yapayım hatta kendime de yapayım birlikte içelim
- +1 yıl
Tm yap biraz dinlen sonra devam edersin 🤣
- +1 yıl
Benimki orta sekerli olucak biliyorsun dimi 🤣🤣
- +1 yıl
Masaj yapayım bacaklarına
- +1 yıl
Yok yok biraz dinleneyim geçer 😂 yoruldum herhalde ondandır 😂 hani kahve daha olmadimi 😂
- +1 yıl
İşte sehpa da önünde canım
- +1 yıl
Biraz köpüğü az olnus ama tm neyse böyle içerim su getirdin mi yanında
- +1 yıl
Ben sana dedim bu makine benim gibi köpüklü kahve yapamaz diye 😂 su da burada tatlım afiyet olsun ☺️
- +1 yıl
tamam tamam koy şuraya geç otur sende eline sağlık yapmışsın işte iciyim bari 😂
- +1 yıl
😂😂😂
- +1 yıl
Bey gülme 😂 zaten yorgunum senin gibi akşama kadar evde oturup bacaklarımı dikmiyorum ben sen tabi rahatsin ohh tabi gülersin
- +1 yıl
Aşk olsun ben evde bacaklarımı dikip oturuyor muyum? Hayır uzatarak oturuyorum 😂😂
- +1 yıl
Başlama bee adam yine dırdırlanmaya 😂 akşam akşam yorgun argın gelmişim birde senin çenenimi dinliycem vır vır sofra hazırmı?
- +1 yıl
Yeter boşanıyorum ben annemin evine gidiyorum 😂😂
- +1 yıl
Kapı orada tutan yok güle güle oooo dışarda adam cokkk
- +1 yıl
Sen nereye boşuyorsun bakıyım 😂 gerekirse ben boşarım sen beni boşayamazsın lanet herif 🤣 seni tanıdığım güne lanet olsun 🤣 bosuycakmışta anasının evine gitcekmişte 😂😂 ulan ulan ayağımın altına alırdım seni de sen çocuklar var onlara dua et 🤣😂
- +1 yıl
Dünden razıymış 😂😂
- +1 yıl
Sus vır vır etme adam 😂 ananın evine gidicrksen çayı koyda öyle git 🤣
- +1 yıl
Kalk kendin yap
- +1 yıl
Dil pabuç kadar maşallah 😂 ama ise geldimmi yok işin gücün akşama kadar gez toz konu komşuyla çene yarıştır 😂 ah ah ben sana baştan böyle yüz vermiycektim seni ayağimin altına alsaydınm bir kere sen bambaşka biri olurdun da işte bana yakışmaz 😂
- +1 yıl
Evimin meleği dedim hep sustum meğer şeytanmışsın 😂😂
- +1 yıl
Ulann gece gündüz esek gibi çalışıp besledim seni daha napiyim 🤣 yediğin önünde yenedigin arkandaydı. Adam olsaydın da karını elinde tutsaydin 😂😂
- +1 yıl
Ben terkediyorum seni. Sen kadın olsaydın da sen beni elinde tutsaydın😂 bir gün ne çiçek aldın ne güzel bir söz duymadım görmedim senden😂😂
- +1 yıl
Çiçekmis aç karnımızı doyurduk ta çiçek almasi kaldı 😂 sen bu ev nasıl dönüyor nasıl para yetiştiriyorum biliyormusun sen 🤣 tabiii elalemle lak lak etmekten başka bildiğin ne var senin sen çiçek düşüneceğine evinin temizliğine , yemeğine bulaşıgina baksana 🤣 çiçek senin neyine gerek çoluk çocuğa karışmışsın 😂 18 yaşındamısın da çiçek istiyorsun hayvan herif 🤣🤣
- +1 yıl
Yazacak şey bulamadım 😂😂
- +1 yıl
Canım sağolsun yorumun için, samimiyetin için sohbetin için çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏
- +1 yıl
Çok keyifli bir sohbetti gerçekten 🙏
- +1 yıl
EİG ve güzel sohbet için ben teşekkür ederim sana ☺️🙏🏻
- +1 yıl
Rica ederim gülüm ne demek 🙋🙋🙋
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
42Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u +1 yılBence kadın söylemeli. hanımcılık kazansın.
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılelbette son sözü erkek söyler
"tamam karıcığım"
37 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle dir 😂 acı ama gerçek bu 🤣
- +1 yıl
gerçekler acıdır yaşasın acılı adana dürüm :D :D
- +1 yıl
Aşk meşk bir hayel ürünüdür gerçek aşk çiğ köfte dürümdür 😂😂
- +1 yıl
yaşşa sen halamın kızı bol yeşillikli acılı ama etsiz çi küfte sevmiyem ben
- +1 yıl
Adım yeliz hepinizi yerizzzzz 😂 yarışmacı arkadaşlara basarlar dileriz 😄😂
- +1 yıl
kızdırmayın Yeliz'i sonra döver hepinizi :D :D :D :D
Evde son sözü erkek söylüyormuş gibi olsada kadının istediği olur genelde
17 Yorumla- +1 yıl
Merhaba benim adım yeliz hepinizi yerizzzzz 😂😂
- +1 yıl
Dimi ama 🤣 bizde bu çene olduktan sonra rabbim dilimize zeval vermesin 😂😂
- +1 yıl
Hı hııı 😂😂
- +1 yıl
Amin amin inşallah 😂😂😂
- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılKadın seçenekleri belirler, erkek seçtiğini zanneder..
20 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılErkekler ne kadar benim sözüm geçer dese de son söz kadından çıkar. Kimse kimseyi kandırmasın.
02 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle acı ama gerçek bu 🤣
- +1 yıl
Adım yeliz hepinizi yerizzzzz 😂😂
+1 yılÖhö öhö erkek söyler gibi görünse de kadındır, açık net şimdi beyler.
12 Yorumla- +1 yıl
😂😂 aynen öyle dir ama gerçek bu 🤣🤣
- +1 yıl
@pilly_bhebek özetlemiş, kadın dırdırına karşı gelebilen erkek yok. 😂
+1 yılBence konudan konuya paslaşmalılar herkes kendi uzmanlık alanı ve yeteneklerinde sözün sonunun söylemeli söyleyebilmelidir
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 499 cevap paylaştı. şöyle olmali, ilk kadin sonra erkek sonda tekrar kadin
01 Yorumla- +1 yıl
😂😂 dimi ama bencede öyle olmalı acı ama gerçek bu 🤣
Aile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı. Erkekler gibi görünüyor ama son sözü sizin hemcinslerim söylüyor. İyiki varsınız diz olmasanız dünyanın tadı tuzu olmaz gülüm
00 Yorumla
u +1 yılKadınlar söylemeli
14 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle acı ama gerçek bu 🤣 adım yeliz hepinizi yerizzzzz 😂😂
- +1 yıl
@Sosyetic_Shegiil_ 😂😂
- +1 yıl
Zeki adamlar hanımının sözünü dinler nokta 😅
- +1 yıl
👍👍👍
evde son sözü erkek söyler peki karıcığım
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Kadın söylesin ama her kadın değil, gerçekten güçlü kadınlar
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılErkek söylemek ister ama maalesef erkek söylemiş gibi olsa da kadının istediği olur 😂😅
00 Yorumla
+1 yılBaskın karakterli kimse cinsiyet farketmez o söyler
00 Yorumla
+1 yılzeka ya bağlı mesela adam kulağına tıkaç takarsa rahat rahat son sözü söyler😂😂😂
10 Yorumla
+1 yılBence ortak söz söylenmeli iki taraf anlaşmalı
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 764 cevap paylaştı.
+1 yılErkek söylemeli liderlik vasfını kazanmazsa yürümez
05 Yorumla- +1 yıl
Ataerkil ezik doğulu kafadı
- +1 yıl
🦍💨
- +1 yıl
Ananın a.
- +1 yıl
Sizin kadar gev*şek değiliz 😂
- +1 yıl
Bizi nerden tanıyorsun ananı s... kemye mi geldi sülalem nerden biliyosun
İkiside söyleyebilir. Bence önemli olan kiminki daha mantıklı buna göre karar verilmelidir
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 654 cevap paylaştı.
+1 yılBence alınan karara göre değişir kadınların profosyonel olduğu alanlar var erkeklerin daha iyi bildiği alanlar var veya ortak alınabilecek kararlar olabilir bence duruma göre değişir
00 Yorumla Tabiki de Hanımlar ama onlarda duygusal olduklarından işin içine duyguyu katkılarından mantığı rafa kaldırıyorlar sorunun çözümü zorlaşıyor ama son söz onlarda Durum böyle
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 11b cevap paylaştı.
+1 yılBirlikten kuvvet doğar birlikte karar alınmalıdır
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 390 cevap paylaştı.
+1 yılKimin ki daha mantıklıysa o söylesin
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılErkek söyler.
Tamam karıcım.
😁😁😁😁10 Yorumla
+1 yılEn son sözü bilmemde dünyada en çok sözü söyleyenleri biliyorum :)
01 Yorumla- +1 yıl
Bak bunu benrde biliyorum 😂😂
Herzaman erkek söylemeli olması gereken bu, kadın hiçbirzaman ileriye dönük düşünmez hep gösteriş ve süs kadının aklında
00 YorumlaKadın seçmiştir ztn ona göre seçenek sunmuştur erkek seçtiğini sanar sadece
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 377 cevap paylaştı.
+1 yılTabi ki erkek.
“Peki hayatım”
😊02 Yorumla- +1 yıl
😂😂 aynen öyle olur acı ama gerçek bu 🤣 benim adım yeliz hepinizi yerizzzzz 😂😂
- +1 yıl
Biraz amiyane olacak özür dilerim ama hiç bir yerde alamazsanız bile, istediğinizi yatakta alırsınız.
Bu böyle kesin ve net.
E bir de işin diğer Faslı var. Bir erkek huzur istiyorsa eşini mutlu edip biat edecek.
(Eşi saçmalamıyorsa tabi)
Biat edecek ama gözü onun üzerinde olacak. Baktı bi yanlışı var, bi sohbet ile ya da alternatif sunarak yönlendirebilir.
Metod çok.
Ama bunların içinde kesinde art niyetli mevzular ya da manipülasyon yok.
- Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılSon söz diye bir şey yok.
012 Yorumla- +1 yıl
Nasıl yok gökhanım bir evde son sözü birisi söyler ve konuyu noktalar bu son sözü söyleyen kadın mı olur erkek mi olur diye soruyorum
- +1 yıl
Evde ortak karar alınır , son söz diye bir şey olamaz.
Cocuklar üstünde geçerli bu son söz. - +1 yıl
Pek öyle olmaz ama görüşüne de saygı duyarım yorumun için çok teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
9 yıl o şekılde yaptık pozitif kadın demek ki oluyormus.
- +1 yıl
Senin canını yiyeremm haaa 😂 sen öyle diyorsan öyle olsun
- +1 yıl
Olması gereken o ama pozitif kadın. Düşün eşin seni dinlemıyor , fikir ve goruslerıne saygı duymuyor.
Benim dedıgım olacak diyor o oluyor. Cok kotu degıl mi?
Bu resmen seni yok saymak ve psikolojik baskı resmen - +1 yıl
Bu konuda hem fikiriz zaten Gökhanım zaten olmasi gereken o ama bunu her kişi beceremiyor bazı ailerde erkek baskın olur sözünü geçirir bazı ailelerde kadın sözünü geçirir bunu dengeleyen çok az insan kitlesi oluyor maalesef
- +1 yıl
Stresli bir ev ortamı belirdi gözümde. Yemek neden hazır degıl diyen hanzo erkek gün içinde bos beleş işlerle ilgilenip cocuguna eşine ilgi göstermeyen stresli bir ev 🤔 zor işler bana göre degıl
- +1 yıl
Aslında zor değil gülümkarşılıklı saygı ve anlayış olursa bu tür şeylere hiç gerek kalmaz ama maalesef ki işte bunu beceremiyoruz
- +1 yıl
Zor değil biliyorum ama oluyor işte boyle hödüklükler. Ne diyim hak eden herkesin karsısına saygılı , empati yetenegı olan kişiler cıksın
- +1 yıl
Aynen öyle gülüm herşeyin hayırlısı diyelim... yorumun için çok teşekkür ederim Gökhanım eline emeğine sağlık 🙏🙏
- +1 yıl
Rica ederim pozitif kadın 😊
Fikir olayı kadının uygulama onayı erkeğin 😅
00 Yorumla
+1 yılKesssinlikle kadın...
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Son ilk yok anlasmak var en makulu bu😉
00 YorumlaGenellikle hep ben söylerim.
00 YorumlaHaklı ve adil olan söylemeli.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 11,7b cevap paylaştı. Ben söylerim.
00 Yorumla
+1 yılSon söz ikisinin de son kararıdır
00 Yorumla
+1 yılhamileyse eşim, değilse 4mına korum
00 YorumlaO sözlerin sonu gelmiyor hiç.😂
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 517 cevap paylaştı.
+1 yılBenim olduğum yerde ben söylerim 😁😎
00 Yorumla Bizim evde eşim söylüyor
00 Yorumla
+1 yılBence ortak karar verilmeli.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 987 cevap paylaştı. Kadın güzelse son söz kadınındır
00 Yorumla
+1 yılKadin söyler bi sekilde
00 Yorumla
+1 yılSon söz Tabii ki erkeğe aittir
00 YorumlaErkek söyler Türkiye de 👍
018 Yorumla- +1 yıl
Adım yeliz hepinizi yerizzzzz 😂😂😂
- +1 yıl
Evlilik umduğunu değil bulduğunu yeme sanatıdır 😂😂
- +1 yıl
Demekki ben sanatkar olmaz burdan onu anladım 😂😂
- +1 yıl
😂😂 yok ben tam olarak o resim yapmak istediğin boş çerçevenin ta kendisiyim
- +1 yıl
Aynen öyle karşımdaki insan ne kadar beceriye sahipse ortaya çıkan şahaser de okadar güzel olur karalamak farkli bir şeydir resim yapmak çok farklı o senin fırçayi nasıl kullandığına ve hayel gücüne kalmış
- +1 yıl
Adım yeliz hepinizi yerizzzzz 😂 yarışmacı arkadaşlara basarlar dileriz 😄😄
- +1 yıl
Deme öyle deme öyle 🤣 ağzına kimyon sürerim senin 😂
- +1 yıl
Hı hııı 😂 artık biberin modası geçti kimyon ya da zerdeçal sürüyoruz yeni trend bu 🤣🤣
- +1 yıl
Yaratmak Allah'a mahsustur bizim ne haddimize bir şey yaratmak 🤣
Gizli Üye(18-24)+1 yılTürk toplumunda genellikle erkek söylüyor
03 Yorumla- +1 yıl
Doğu toplumı tatlım o
Cevap sahibi+1 yılBiz doğulu değiliz ama bizde de durum aynı
- +1 yıl
Cahil toplum
Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Eşit olmalı
00 Yorumla
+1 yılBeraber
00 Yorumla
+1 yılEve göre değişir
00 Yorumla
+1 yılHayat müşterek tir
00 Yorumla
+1 yılErkek söyler.
00 YorumlaDeğişir evden eve
00 Yorumlakadın
00 Yorumla
+1 yılBizim evde hep kadınlar söyler.
00 Yorumla
+1 yılErkek olmalı
00 Yorumlaİkiside
00 Yorumla
+1 yılKadın
00 Yorumla
+1 yılerkek sanırım
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. Kadınlar söyler
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılBen söylerim.
00 Yorumla
+1 yılselam mhb canım
00 Yorumla- Devamını Gör (8)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer