Kimseyşe görüşmeden ibadetle yaşayablr mym?

25 yaşndaym yakında 26 olcam işşşzm ni süredir aldatldm eski sevglm o kişiyle evleneck ve eski sevglmn ailesi benim ailemle tanışık dostlar bu çok ağır geliyo bana zaten musibet gelnce hep üst üste gelirmiş ya az çok ibadetmi yapıyom aile evnde yaşamakda zor başka bi şehre gitsem ordan kasiyerlik veya ufak bi işe girsem işten eve evden işe gidip gelsm arkadaşm olmasa ailem akrabalarm beni ziyaret etmesw sosyal medya hesaplarmı kapatmak istiyon işten eve gelince yemeğimi yedikten sonra ibadet ederek namazımı duamla zikirlermi yapsam sadece bu şekilde hayatımı idam ettirebilir mym

Kimseyşe görüşmeden ibadetle yaşayablr mym?
Cevapla