Ben sayıyorum...
Piknik, seyahat, yürüyüş, evde dizi /film izlemek...
Kutu oyunları sevemedim ben ama tatilde okey, tabu güzel oluyor.
Sence?
Ben sayıyorum...
Piknik, seyahat, yürüyüş, evde dizi /film izlemek...
Kutu oyunları sevemedim ben ama tatilde okey, tabu güzel oluyor.
Sence?
Saydıklarınızın dışında oğlumla bir ritüelimiz var, sık sık yatmadan sohbet ederiz; bugün seni en çok ne mutlu etti, ne heyecanlandırdı, ne üzdü, ne hissettin, en çok neye güldün, yeni bir bilgi öğrendin mi, utandığın bir şey oldu mu, gibi gibi aklımıza gelen benzer soruları sorarız birbirimize.
Ooo süper. Ben de sık sık sorarım böyle. Bi de hayal kurarız
Çok zevkli evet ☺️
Okey oynamak güzel fakat oyuncu bulamıyoruz 😄😆
Yıllar önce kız kardeşimin kayınbabası ile oynamıştım ailecek. Tekrarını yapalım dedik, adam öldü
Yaa ömür işte.. Hayat böyle demek ki.. Öyle bi anlattın ki gülesim geldi 🙃
Allah rahmet eylesin, zaten ufak tefek minnoş bir adamdı. Kansere yakalandı...
Hastane gastane gezdi, kullanmadığı ilaç kalmadı. Allahın takdiri işte, kalp krizinden gitti.
Allah rahmet eylesin
Adamın adı da Maşallahtı üstelik. Maşallah maşallah dediler adam 65te gitti
🤣
Şimdi kız kardeşim doğum yapacak, kimse çocuğum için maşallah demesin diyor. Sakın
Hahaha çok frnaaa
Cevap
12Cevap
Tatile çıkmak
İnşaatçı bir eşim ve inşaat makinesi ve inşaatla ilgili bilumum şeye bayılan bebeklerim olduğu için bizim evin favori aktivitesi inşaat yapmak 😂
🤣 Babadan oğulaaa
Maalesef ikisi de tamamen babasının mesleğini istiyor 😂🙈
Evladım durun bi dakika anne mesleği falan diyecek durumum bile yok 😂😂
Bencr de inşaat güzel
Valla hiç şansım bile yok zaten. 🙈
İnşaat gezmeye bayılıyor ikisi de. Şimdiden toplantılara bile gidiyor Yiğit 😂
Komikmiş
İlk başta şimdiden baba mesleği diretmeyelim çocuklara falan diye düşünüyordum sonra baktım ilgi alanları bu, çok mutlu oluyorlar şimdiden görsünler alışsınlar diye düşünmeye başladım
İsim şehir, yakalamacılık, becerikli yapılar (tahta kuleler), yap boz, gezmek, ben sevmiyorum ama çocuklar için alışveriş 🙂
Küçük yaşlar için güzel seçimler 🥰
Olabilir.
Piknik, seyahat... (bunlar çoğu aile için artık lüks oldu maalesef)
yürüyüş, evde dizi /film izlemek... (bunlar daha makul aktiviteler :) )
Yaa doğru diyorsun. Piknik için bi alışverişe çıkıyorsun, sanki restoranda yemişsin gibi bi rakam çıkıyor. nasıl yaaa?
bunların sayesinde millet ekonomist oldu zaten :D :D
marketler bile müze gibi oldu.
giriyorsun bir ürünü sanat eseri gibi inceliyorsun :D :D
çok haklısın. belki baharda çiçekler açar.. mayısta kara bulutlar dağılır... umut..
inş.
beraber kitap okumakta olabilir:) ya da aynı kitabı okumak sonra konuşmak onun üzerine bir ara yigenlerle yapmıştık:)
Kediyi araya alıp onunla zaman geçirmek en güzeli 🤣🤣
Kedi beni seviyor ya.. Gitmiyor başkasına. Ev halkı gıcık oluyor
Eski kedimiz kocama aşıktı. Bu bana... Gelir koşa koşa mor mor ses çıkara çıkara kucağıma atlar. Kafasını sürer yüzüme gır gır gır...
Benimki de erkek
Seviyorum oğluşumu
Oyun oynayabilirsiniz.
Skrebl olabilir gerçi adını tam yazamadım ama olsun.
😂😂😂😂
Hiç sevmem kutu
Piknik , tiyatro, sinema, kitap okuma , bilgisayar oyunu ve ya kart oyunlari
Eşimle oğlanlar pes oyunyor, maç izliyorlar. Eğleniyorlar.
En güzeli seyahat etmek bence
Bence de...
Merhaba akşamlar hayır olsun
Sağolasın. Açtın mı orucu
Evet
Allah kabul etsin
Amin Bi ecmain
Evde durumlar
Merhaba nasılsın
Adliyedeyim, duruşma bekliyorum. Sağolasın. Sen nasılsın.
Biraz kızdım oda midemde ağrı yaptı canım sıkıldı
Ben de gerildim. Yandı midem
Geçmiş olsun en iyi sıcak salep üzeri bol tarçınlı hava da soğuk çok iyi geldi
Yap-bozu da listeye dahil et 😝
Evet o da olur
mısır patlatip kedi sevmek :D
Ooo harika.. Biz de yaparız 🥰
Seyahat iyidir
Gezi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?