Üniversitede yeni insanlar tanıyıp çevremi genişletmek istiyorum, bunu nasıl başarabilirim?

üniversitenin ilk günlerinden beri sürekli olduğum bi kız arkadaş grubum var fakat artık onlara karşı kendimi yakın hissedemiyorum yüzüme gülüp arkamdan konuştuklarının da farkındayım ama ilk günden beri onlarla beraber olduğum için yeni insanlarla tanışma gereği duymadım zaten bu konuda da çok becerikli biri değilim hem geleceğim için hem üniversite hayatım dahilinde olsun yeni insanlar tanıyıp çevremi genişletmek istiyorum bunu nasıl başarabilirim?

Üniversitede yeni insanlar tanıyıp çevremi genişletmek istiyorum, bunu nasıl başarabilirim?
Cevapla