2. üniversite okursam derslerine nasıl girebilirim?

üni1. sınıftayım yksye girip 2 yıllık bir bölüm okumak istiyorum ama baika üniversitede ben nasıl derslere giricem ya da sınavlara giricem ya şu anki okulumla aynı hafta sınav yaparlarsa? devamsızlıktan kalır mıyım?

2. üniversite okursam derslerine nasıl girebilirim?
Cevapla