Almancıların çoğu neden Almanya'yı kötülüyor?

burada bir yabancı Türkiye'yi kötülese demediklerini bırakmazlar ama Almancıların çoğu ekmek yediği kaba pisliyor, bunun açıklamasını yapar mısınız bana?

Hayır o kadar kötüyse bırak dön? Ona yok derler, euroları bozdurup Türkiye'de tatil yapmak tatlı geliyor çünkü.

Almancıların çoğu neden Almanya'yı kötülüyor?
Cevapla