Benim Almanya'dan gecenlerde emekli olan amcam var. Anlatıyor Almanya Şöyle böyle bitmiş vs diyor! Emekli maaşı 1000€ imiş kiralar 1400€ ymus falan diyor!
Geçenlerde öğrendim sadece 3000 gün prim yatırmış ve almanyada 12 yıl kalmış. Bahçıvan olarak güle oynaya orada çalışmış 12 yılda 13 kere araba değiştirmiş gelmiş burada Almanyayi kötülüyor.

Bu gün birine para yollamış karşıdaki kişi para geri geldi demiş. doğru mu diye bana bi kontrol et dedi. Bir baktım hesap hareketlerine 1000€ alıyorum demişti 1328€ maas + 439€ yardim alıyormuş!
Eski hesap hareketlerini ķontrol ettim kiraya en son 680€ ödemiş!
Şimdi size soruyorum bu adam ne amaçla Almanyayi kötülüyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer