Üniversitede 3-4 kişiyle aynı anda tanışmak ve vakit geçirmek saçma mı?

3-4 kişiyle aynı anda tanışmak, vakit geçirmek saçma mı? Arkadaş edinmek için?

Üniversitede 3-4 kişiyle aynı anda tanışmak ve vakit geçirmek saçma mı?
Cevapla