Sevilmediğini hissettiğin yerde durabilir misin?

Kafaya takmamaya çalışsam da üzüldüğümü belirtmeliyim biz 4 kişilik küçük bir aileyiz fakat aramızda sevgi ve saygı yok yani özellikle bana karşı olunmadığını iyi biliyorum o evde günaydın demesem günaydın denilmez nasılsınız desem iyi misin denilmez ben aramasam 27 yıllık hayatımda bir kere bile bana nasılsın diye telefon gelmiş değildir.

Hep düşündüm ki ailemi silsem hata olur mu günah olur mu? Keza onlar da gitme demiyorlar sadece yakınlarım tarafından evlensen ailen olmaz kıymetsiz ve değersiz olursun baskisiyla hayatımda tutuyorum sizce tutmalı mıyım.

Sevilmediğini hissettiğin yerde durabilir misin?
Cevapla