İnsanlar sürekli benimle uğraşıp arkamdan gülüyor, sebebi ne olabilir?

Rahatsız olmaya başladım. 23 yaşındayım, bir süre bir iş yerinde çalıştım patrondan dolayı işi bırakmak durumunda kaldım. Sebebi; sürekli benimle uğraşıyordu ve onun bana o şekilde davrandığını gören çalışanlar da aynı bktan muameleyi yapmaya başladı kafam kaldırmadı haliyle ben de insanım. Yaptığım her şey eleştirildi, 10/10 yapsam bile sırf o şerro müdür yüzünden kafayı bana taktılar. Ne zaman yolda vs görseler gülüyorlar, ya da yaptıkları dedikodular kulağıma bir şekilde geliyor. 4ptal ve s4lak seviyesiz olan kendileriyken sanki ben 4ptalmışım muamelesi görüyorum. Zaten anksiyete ve panik atak sorunuyla savaşıyorum bu da üstüne tuzu biberi oldu.
İnsanlar sürekli benimle uğraşıp arkamdan gülüyor, sebebi ne olabilir?
Cevapla