Yani 2010lar zor yıllardı vardı böyle tarzlar işitirdik çevremizde de bu nedir a*k ben o yıllarda da Mode XL dinliyordum hala Mode XL dinliyorum pek bişey değişmemiş ama bunları dinleyenler şu an ne yapıyorlar merak ettim 😂
Model xl bende dinlerim, galiba bunları dinleyenler. Mezarda kabir azabı çekiyor. İsyan uyuşturucu, dersen var büyük ihtimalle intihar etmişlerdir hkhkı
Bugün arabeske yönelip gayrimeşru kafasında yaşayanların çoğunun geçmişi bunları dinleyerek geçmiştir bence. 😂 Mode XL sende mi dinliyorsun vay be az rastlıyorum dinleyenlere. Biz herkesten biraz daha önce tanıştık kendileriyle, Batıkentli oldukları için bizde Batıkent bebeleri olduğumuz için ilk biz dinlerdik sonradan yayıldı 😄
Piyasada yoklar artık eskiden bir çoğu ergenlerin dinlediği gruplardı Arsız bela ve onun yakın arkadaşı çıktı millet arabesk dinlemeye yöneldi, neden bu ülkede düzgün bişi tutmaz anlamıyorum
Yeni çalışma olarak sadece Kennedy Yokuşu diye bir single çıkardılar onun haricinde Kapıları Zorlama (Kral Benim) efsanesini remake ettiler. Bunlar dışında konser verdiler birkaç aydır sessizler yakında albüm gelir
Hiç dinlemedim, artık büyük kitlelere hitap etmenin ucu çok açık müzik geçmişi olmayan insanlar bile sadece sosyal medya kitleleri sayesinde müzik yaptırıp söz yazdırıp şarkıcı oluyorlar ve milyonlarca dinleniyorlar dijital albünlerde. Bunun sebebi çok açık bizim insanımız konu her ne olursa olsun fanatizm'i seviyor, videolarını beğendiğin bir insanın vasat sesiyle söylediği şarkıyı da beğenmek zorunda değilsin ama onlar öyle sanıyorlar. "Ya kardeşim senin müzik geçmişin yok sen video çekmene bak" diyen yok. Böyle bir toplumda sanat için sanat algısı yoktur vizyon yoktur sadece popülerite önemlidir.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
İllaki yaşlanıyordur, ama bakım yaparak kendini genç gösteriyordur. Zaten birçok şarkıcı öyle yapıyor.
Sen 23 yaşındasın mesela, 36 gösteriyon
😂😂😂
Haklı olabilirsin, 10 yaşımdan beri birçok kişi, yaşımdan büyük gösterdiğimi söylüyor.
Arsiz bela ve asi stayla sene 2013 .. bir yaraydı gönlümdeee
Rufufy
Bir ara dinlerdim ama artık sarmıyor
Bu kim a*k
Eskiler sen Bi kişi yaz YouTube çıkar
Hassktr kim dinliyordu lan bunları
Valla Bi dönemin gençliği 90 lar ve 2000 yıllarında doğanlar herhalde bende düşündüm bunu hshsh
Yani 2010lar zor yıllardı vardı böyle tarzlar işitirdik çevremizde de bu nedir a*k ben o yıllarda da Mode XL dinliyordum hala Mode XL dinliyorum pek bişey değişmemiş ama bunları dinleyenler şu an ne yapıyorlar merak ettim 😂
Model xl bende dinlerim, galiba bunları dinleyenler. Mezarda kabir azabı çekiyor. İsyan uyuşturucu, dersen var büyük ihtimalle intihar etmişlerdir hkhkı
Bugün arabeske yönelip gayrimeşru kafasında yaşayanların çoğunun geçmişi bunları dinleyerek geçmiştir bence. 😂 Mode XL sende mi dinliyorsun vay be az rastlıyorum dinleyenlere. Biz herkesten biraz daha önce tanıştık kendileriyle, Batıkentli oldukları için bizde Batıkent bebeleri olduğumuz için ilk biz dinlerdik sonradan yayıldı 😄
Piyasada yoklar artık eskiden bir çoğu ergenlerin dinlediği gruplardı
Arsız bela ve onun yakın arkadaşı çıktı millet arabesk dinlemeye yöneldi, neden bu ülkede düzgün bişi tutmaz anlamıyorum
Vizyonumuz yok da ondan
Mode XL devam ediyor bu arada albüm çıkaracaklar
Benim aklım biraz eskilerde kalmış, bakarım YouTube dan.
Yeni çalışma olarak sadece Kennedy Yokuşu diye bir single çıkardılar onun haricinde Kapıları Zorlama (Kral Benim) efsanesini remake ettiler. Bunlar dışında konser verdiler birkaç aydır sessizler yakında albüm gelir
Eski kitleler yok çakalın milyonlar dinlenmesi aşırı saçma ki bunlar rapçi bile değil kim ünlü etti bu andavalları anlamıyorum
Hiç dinlemedim, artık büyük kitlelere hitap etmenin ucu çok açık müzik geçmişi olmayan insanlar bile sadece sosyal medya kitleleri sayesinde müzik yaptırıp söz yazdırıp şarkıcı oluyorlar ve milyonlarca dinleniyorlar dijital albünlerde. Bunun sebebi çok açık bizim insanımız konu her ne olursa olsun fanatizm'i seviyor, videolarını beğendiğin bir insanın vasat sesiyle söylediği şarkıyı da beğenmek zorunda değilsin ama onlar öyle sanıyorlar. "Ya kardeşim senin müzik geçmişin yok sen video çekmene bak" diyen yok. Böyle bir toplumda sanat için sanat algısı yoktur vizyon yoktur sadece popülerite önemlidir.