Bayramdan bayrama.. O da canım isterse.
Siz ne sıklıkla görüşürsünüz?
Siz ne sıklıkla görüşürsünüz?


Biz Karadenizli olduğumuz için birazcık kalabalık bir aileyiz ve birbirimize oldukça bağlıyız bazen küs zamanlarımız olsa bile mutlaka sık sık bir araya geliyoruz.
Bana kalsa ben hiç gormek istemem ama bazen mecbur görüşmek zorunda kalıyoruz
EİG için teşekkür ederim 🙏
Cevap
15Cevap
Hiç görüşmüyorum
Görüşmüyorum eve geldiklerinde odama çekilip salonda oldukları zaman evden çıkıyorum. d görseler tanımazlar. d
Ben sürekli okulda olduğum için görüşemiyorum hicbiriyle ama bakan her sene farkli şehirden bizim eve geliyor 🙄
Halam olacakti bakam ne ya 😂
Hiç görüşmüyorum hiç de özlemiyorum istemiyorum onları sonsuza kadar gelmeseler umrumda olmaz
Her iki tarafa da uzağız. Sadece telefonla görüşme yapıyoruz. Bayramlarda da çok nadir.
Pek sık değil.. Bayramlarda da yazlıkta oluyoruz zaten kada mis gibi rahat
Bayramda bile bir bahane buluyorum.
Bayramdan bayrama denk gelirsek baba tarafıyla görüşüyorum canımın istedikleriyle konuşuyorum istemediklerimin bulunduğu ortamda olmuyorum
Hepsi mlsf kansız o yüzden görüşmüyorum
Bize gelmedikleri surece hic
görüşmüyorum hiçbiri ile
Hiç görüşmüyorum 🙋🏻♀️ama hiç sosyal medya sahil yazmam eklemem de
En sık teyzemi görüyorum hemde her yaz
Dağılıyor yavaş yavaş
Akrabalarımla görüşürüm akbabalar ile görüşmem
Ne zaman denk gelirse.
Cenazeden cenazeye başka türlü görüşme imkanım yok
İşleri düşünce
Sıklıkla
görüşmüyorum
Görüşmem genelde
Yılda bir kez
Hiç.
Görmüyorum desem yeridir
Gerektiğinde
40 yılda bir
Çok sık görüşüyoruz
Hiç.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar