Katiyen olmamalo olmasın olmasın yaaaa
Uyuyamıyorum uyuyamadım
Katiyen olmamalo olmasın olmasın yaaaa
Uyuyamıyorum uyuyamadım
Vay anasını hayır diyen kızlar tek bir soruya toplanmış. Genelde kızlar biz böyle dediğimizde ne kadar gerikafalısın der hahahah. Sevgililiği hayatı ortak yaşamak olarak gördüğüm için taraflar birbirinin her şeyini bilmeli diye düşünüyorum. O yüzden çok yakın olduğu biri kankası vs olamaz ancak tanıdığım bildiğim biriyse arkadaşı olabilir diye düşünüyorum ben şahsen. Aynı şekilde kendim için de geçerli tabi bu durum
Olabilir ama çok yakın olmasını istemem. Herseyin bir sınırı olmalı. Hayatımda sevdiğim biri varken başka bir karşı cinse ihtiyaç duymam. Arkadasim, sevdiğim, ailem, cocuklastigim, içimi döktügüm kişi birlikte olduğum kişi olur.
Cevap
6Cevap
Biriyle sevgili olunca kız veya erkeğin karşı cinsten yakın arkadaşı olamaz bence arkadaş olur ama yakın olamaz
Bence hayır sadece benim arkadaşlarımla arkadaş olabilir oda mesafeli
Olabilir ama şuanki ruh halim olamaz asla diyor.
en yakın arkadaşım erkek ve sevgili yaptı:/ ama sevgilim olucaksa kız arkadaşı olmasın
Ne olcak olsa ne var bunda
Dayı gelişsin 40 yasına ne. arkası hala git
Olamaz olamaz olamaaaaz 😂
Olabilir ama çok samimi olmamak şartıyla
Hayır olamaz
Olamaz
Hayır
Olamaz gebertirim
Yok ya bana ters
Hayır olamaz
Hayır olamaz
Olmamalı
Aynen eyle
Söyle ona silsin onları
Silmez beni sildi kskdkx
Yazık etmiş sevmemiş seni dost
Öslsd sağlık olsun be abi
Burcun ne senin
Nabacan kskdd
Merak ettim
Akrep
O kaybetmiş
O da öyle düşünseydi keşke dkdkd
Düşünür belki birgün
Sanmam wkdkd çok kadın var etrafunda aklının ucundan bile geçmiyorumdur
O zaman sen unut dostum yazık etme kendine
Unutucam ya niyet ettim unutmaya skdkd
İşte böyle başlayacaksın sonrası gelir
2 senedir gelmedi ama skdkd tabi ki unutucam aşk yaşamak istiyorum napcam onu mu bekliyim kdkd
Bekleme 😂
Bekleme ne ya dkskskd gelmez gelse de almam ben onu zaten dmdkd ne kadınlar gördü görmeye de devam ediyo o durmaz.. Yalnızca sevdim fazlaca üzücü geliyo
Canım ben senin tarafındayım. Biliyorsun.
Kdmdmdmdmd biliyo muyum sjdkd ay koptum ya tamam sen de benim tarafımda ol smdm aynen yok öyle yağma dkdkd
Yok öyle yağma güzelim kızı üzemezsin
Üzdü valla lslsls yağması mı kaldı smks ama en azından pnun yaptığı yanlış bunu görebiliyorum
Senin sevgili kollara şefkate ihtiyacın var.
Yo yok mdkdkdd
Hım çözemedim o zaman durumu
boş ver
Evet bence de. Unutma arkandayım.
Kdkdkdkdkdmdmdkdkdldmdkdkdldkdkskdkdmkx
Yeah, evet.
Unuttugum zaman dönüşüm muhteşem olacak skdkd sadece senden bi şi sezdim yanlış anlams akrebim ben anlarım biraz o hoşuma gitmedi yanlıi sezdiysem kusura bakma
Ne sezdiniz pek anlamadım. Senin içgüdüne güveniyorum. Dediğin doğrudur.
Tamam ya ters bi cevap verdiysem kusura bakma o zaman yanlış sezmişiz lsls
Yok canım vermedin
E iyi madem
Öpüldün canım
Bak ya ne öpmesi canım abim
Pardon ya
E yani
Bazen böyle oluyor
Abim öpme cart currt ama olmaz oldu mu skdkd dememek lazım
Evet canım benim
Dmdkdmd abi senin kafa going to go
Az kaldı geldim 😂
Cehennemin dibine mi sldld
Evet sayılır 😂
Yok sen beni dinlemiyon ellam
Evet dinliyorum seni
Ne diyon yaaaaa anaaâ
Evet evet 😂
Geçen 3 5 nöbetindeyim ama nasıl soğuk komutana dedim ben tutamam
Çok zor oluyor bilirim
He işte dedim ojelerim çatlıyo dedi sen tutma zaten bedelli yapıyosun dedim oke
Of bedelli hiç sevmem ben 😂 sonra
E bitirdik geldik sksd bedelini ödedik mskdkd komutanda bıraktı işi zaten iş stresi demek ki şey olmuş cinsiyet değiştirmiş vah vah
Bitirdin demek of of helal olsun canım benim 😂
Canına şimdi ama he
Geldim geldim 😂
Geri z e _ka--lı mısın yoksa taklit mi bu
Güzel sohbet için teşekkür edecektim. Keşke sonuncuyu görmemiş olsaydım. Neyse boş ver. Kalbimi kırdın son dakika. İşe geldim. Güle güle.
olabilir saygı çerçevesinde
Olamaz
olabilir
Neden olmasin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?