Her şehrin farklı bir kültürü, kendine özgü birtakım söylemleri var. Bakalım kimler nereli çıkacak. Herkes kendi yaşadığı yeri, o yere özgü bir kelimeyle anlatsın. Neler çıkacak ortaya izliyoruz :D
Benimki çok klasik olacak ama Boyoz 😅

Her şehrin farklı bir kültürü, kendine özgü birtakım söylemleri var. Bakalım kimler nereli çıkacak. Herkes kendi yaşadığı yeri, o yere özgü bir kelimeyle anlatsın. Neler çıkacak ortaya izliyoruz :D
Benimki çok klasik olacak ama Boyoz 😅

Tek kelime iddiasını yükseltiyorum :D
2 harfle anlatıyorum:
Abi :D bir an dedim Los angeles herhalde :D
Neresi acaba :D
:D :D Ülkemin her yanı farklı güzel abi
Dağları ırmağı tarihi eserleri ile meşhur şehir Konum Amasya Merkez 😊 Yiyecek olarak da elması meşhur dur 🍏😋

İzmir desem olur mu sonuçta tek kelimeyle anlattım 😛
Oyun bozansın senn :D :D
Bu özellik bakımından abime çekmişim 😄
:D öyle mi şehirdaş :D
Yaa haha sen de İzmir demek neresinden
soruyu okumamışsın ki ama o zaman :D bak ben boyoz demişim :D
Yooo ben lafın gelişi dedim zaten 😂
iyi okumuşun o zaman ben Uzunderedeyim ama bence bilmezsin burayı :D köy gibi
Duymuştum aslında ben de bornova taraflarındayım
Duymuş muydun iyi o zaman :D Ben doğmadan önce bizimkiler bornova'da yaşarmış :D
Evet ama hiç gitmedim 😄 hmm bornovada yaşasam bile ben aklıma estikçe arkadaşlarla konağa kaçıyorum
:D ben de bornovaya pek gelmem zaten eheh işim olmuyor genelde Konak-Alsancak-Üçyol taraflarında oluyorum işim olmadığı sürece gitmem başka yerlere :D
Gezmeceler için miskiniz bakıyorum 😂
ben pek dışarı çıkan biri değilim ya :D arkadaşlar davet ederse arada icap ediyorum eheehee :D
Davete icap şart ben bi yere çağırdığımda gelmeyen arkadaşın kulağını çekerim 🤭
ahahahaha :D benim arkadaşlarım pek yapmıyor ama bazen önemli, planlanmış aktivitelerimiz için saatlerce ve günlerce tartıştığımız oluyor :D
ama genelde gitmeme olmuyor çünkü çok pis dalgası geçiliyor sonra :D veya o an artık :D
sen arkadaşların annesisin gibi biraz o zaman :D
Ehh biraz ama sadece yakın arkadaşlarıma karşı diyelim ve onlar da benim kızçem 😍✨
Yaa biz konuşırken senin bu soru +2xper puan olmuş keşke daha geç cevap verseydim 😄
bak bak xper o kadar önemli mi akhahaha :D
yakın arkadaşlar önemli benimkiler de bana önemli :D
ben sana atarım xper :D
Hayır demem 😂 saol
5000 Fazlam var Masterdan düşmem ama fazlasını veririm :D
O zaman 15k xperle günü kapatarım.😌 iyi bari kısa günün kârı diyelim ahajshaj
Maşallah o zaman :D yakında seni Master görürüz
Anlaştık 🥳
🦋🦋😂
Ne
yorumu kaldırıldı ve engellendi kafaya takma :)
Teşekkür ederimm 🌸
❄🦋✨
İnsanlar 3e ayrılır:
sayı saymayı bilenler ve bilmeyenler
Eig için thank u 😌🌸
You r welcome ❄✨
Abdal 😌
Abdal mı :D orası neresi öyle :D
Google a yaz bak çıkıyor ben söylersem esprisi kaçar 🥳
Bir ırak çıkıyor bi de konak diye bir şey :D Konak izmirdeki değildir herhalde ya :D
Abdal simit fırını ya 😂😂😂 of Bursa
:D yaz dedin yazdım ama valla sen söylemeden önce de yazmıştım :D Şam ırak falan çıkyıor jehehe :D :D Öğrenmiş oldum sayende ama :D
Ya 😂 olabilir eski bi fırın herkes kahvaltıya gidiyor oraya bilindik şeyler değil de bilinmesi gereken bişey yazim dedim 🥳
:D sayende artık biliyorum teşekkürler bursalı :D :D
Bursalı değilim orada yaşıyorum 😄 yaşadığımız şehri sormuşsun ya 🤗
evet doğru :D yani onu ima etmek istedim ben de zaten 😅😅😂
Harika 🥳🌸
Harikulade 😂🦋
Tabi 😂
😂😂 Tabe efenim
Onu sesli diyerek demiştim ne tesadüf 😂
:D ben böyle derim genelde ehsehe
Valla bende
Hatta derken de baya gülerim kendime 😂
:D yani böyle söylemek daha hoş oluyor komik duruyor ondan heshse bazen birine inanmam söz de geçirmek istersem Dabe dabe derim böyle :D
O da güzelmiş beğendim aldım 🤭😂mısadenlee
Mısadeee senundur :D kopyalaşırız birbirmizden :D
Tabi olur 🥲
Ağlama ifadesi niyee :D
Ağlama değil sanki o ya öyle mi yoksa zjsjjs
Bir baksana istersen ehhee PC den bakıyorum da ööyle görünüyor :D
Benziyor ama diiil
Tabeeeee :D Benziyor ama gööz yaşı değiil ya o :D
Ne damlası benim de bi fikrim yok 😂
Benimle eyleniyor bak ya sen :D
Yok valla eylenmiiim 😂 emoji hoşuma gitti
😝😝 Eyleniiiin :D Ağlıyın mı güleyin mi anlamiiim
Gül gül. Zaten çok ağlayacaksın daha gözyaşı kalsın 🥳
Ağlayacak mıyım :D allah allah sdhahsd noluyo
Ne bilim içime doğdu 😂 belki çocuğun olunca baba olcan ya ağlarsın
ya yok artık sen de :D nerelere gönderiyor lafı bak :D daha çok var o günlere ya ahashs
O örnek. Ama bu hayat acımasız. Bazen gizli gizli ağlıyoruz bence
Hep içimize ağlıyoruz ne yapalım :D böyle alıştık, böyle gidiyor.
Gitsin nereye kadar gidiyosa
Güçlü insanlarız bence biz yaşadıklarımız bizi güçlü kılıyor. Kolay kolay yıkılacağımızı sanmıyorum. Şahsen Ebediyete kadar içime ağlamam gerekse bile kim olduğumdan vazgeçmem diye düşünüyorum :D
Ne istediğini bilen insanlara hayranım :/
kendimi böyle seviyorum ve çok inatçıyım :D hobilerimi seviyorum ve bir çok şeyin önüne koyuyorum.
Kalıplaşmış bir insanım artık beni aşamıyor bir çok şey :)
sen de ne istediğini biliyorsundur bence :D ben bildiğimi düşünmüyorum şahsen her şey için geçerli değil en azından.
Dışardan gördükleri gibi değilim bence :( bunlar özel konular girmiyim burada şimdi millet okur sevmiyorum buradaki çoğu insanı
doğrudur ya anlat diye zorlayacak değilim ya paylaşmak istersen dinleyici olurum, elimden ancak o kadarı gelir zaten.
Sen şunu bil hayat devam ediyor ve kimseyi beklemiyor. Senin acı çekmeni, ağlamanı umursamıyor. belli bir hat üzerinde sürekli hareket halinde. o trenden düşsen de tekrar atlaman gerekiyor tutunabilene kadar da denemen gerekiyor eğer denemezsen aşağıda kalırsan çok geç olabilir :)
Farkındayım. Çok şeyin hem de. Ama işte amalar var aman neyse 😃
amalar hep var :D geç git işte :) emin ol sana söylediğim kadarını ben bile yapmıyorum ehehee
Öyle oluyor yapamıyosun ki zaten
anlatmaya, fikir vermeye gelince başına bela kesilirim ama öyle işte :D
Bela diyen kim 🥳
Beeeeen :D ahahhasa değilsem o senin öyle görmen tişikkirler :D
Tabi 😂 rica ederimmm
Baya konuşmuşuz ya :D
Gerçekten baya
:D hadi veda et uyuyacağım erken kalkeyrum :D
İyi geceler iyi uykular 🥳🌸
İyi geceler İyi rüyalar :D ❄✨👼
😊
👼🤗
Başka bi görüş seçilse ayıp olurdu 😂
yani Abdal gibi bir görüş kesinlikle Eig almalıydı tabe ke :D
Sıradışı birisi olmak zor ya :/
Sıradan olsan ne olacak milyonlarla aynı mı olacaksın :) Sıradışı olmak kadar güzel bir şey yok :D
Ay istemem zaten o ne öyle sarı bez gibi 😂
Hangi sarı bez temizlik bezi mi :D :D
Aynen o mutfakta dikdörtgen şekilde katlanıp lavabonun önüne ıslak olarak serilenden bahsediyoum ☹️😂
ahsahash :D Sürekli göz önünde ama kimsenin umurunda değil :D doğru bir benzetme tebrikler jsdjs
o yüzden farklı olacaaksın
En güzeliiii 🥳 teşekkür ederim eig için :)
Rica ederim her zaman :)✨❄😂
Cevap
43Cevap
Anıtkabir diyebilirim. atam dışında güzel bir yeri yok şehrimin
en mükemmel detayı değil mi zaten :)
Kesinlikle :)
Ben bunu paylaşmak istedim
İstanbul gibi ol işte,
özlet kendini...
koşarak sana geleyim,
alt et yine beni...
gezerken tüm zihnini,
arka sokaklarında kaybet beni...
İstanbul gibi ol işte,
biraz sahiplen, biraz terk et...
yalnız kalayım kuytularında,
sonra ansızın farket beni...
İstanbul gibi ol işte,
bir jetonluk vakit ayırıp,
İstanbul gibi sev beni...
(Alıntı)
adam şiir koydu şehri için :D helal olsun
Çok seviyorum İstanbul'u.
Ne kadar şiirde koysak yazıda koysak az kalır İstanbul için.
Doğrudur efenim :D
Eyvallah:)
Ama tek kelime ile anlat dediğin için aksini yapmak istiyorum. :///
Kendimi tutuyorum ve oyunu bozmuyorum. Bil de göreyim.
Anıtkabir
Çok zor oldu ama bu yapma :D söylenecek en güzelini söyledin alkışlar sana :D
Domat, Bango, Klorak, Çiğdem, Kumru vs. herhalde :D Kordon sjdsd
ashahsahsa :D niye olmazm ı:D
Bak ya 😂😂😂
Bomba ile anlatayım 🤍
İzmir 😁😁
Sivaslıların , Sivas dışında en yoğun oldukları il. Biraz da genel kültür gerekiyor tabi anlamak için :)
Maaalesef bilmiyorum :D söylersen öğrenmiş olurum ama
ahahas öğrenmiş oldum teşekkür ederim :D
Cenab-ı mevlam ne kadar mal varsa bu şehre doldurmuş
Galiba bana da diyo ki kulum bu sınavı sen bu dünyada bunlarla vereceksin
Çok merak ettim neresi :D
Nerede yaşadığım belirsizleşti hangisini anlatsam ki😂
O piti piti yap sen o zaman 😂😅
Imm o zamann en çok kaldığım yeri söylimmm. Turp😂
Turp neresii sjdj
Osmaniye clskcmsm
Sen yer fıstığı olarak bil xkskxk
İyi öyle biliyim hadi sjjd
Artık içinde türk bulunamayan tek şehir, nereye dönsen ya arap ya suriyeli çıkıyor
Merak ettim bak şimdi Hatay falan mı :D
Sende haklısın ülkenin 4 tarafı ele geçirilmiş her yerde aynı manzara😒
İstanbul. 🙄
:D İzmir de çok farklı olmuyor :D zor şehir orası kalabalıkkk :)
Deodorant reklamı desem anlarmıydın acaba? 🤔 Ben artık sadece üzerime değil burnumada sıkıyorum 🤣
anlamam zor olurdu ahahsa :D haklısın ya valla ne diyeyim durum öyle gerçekten.
~İstanbul~ anlatmayla göklere yerlere sığmaz..
:D Doğrudur abimm
Kasaba
İstanbul'da yaşadıktan sonra kendi şehrim kasaba gibi geliyor artık.
Acaba neresi :D
İki şehirde yaşıyorum. Birinin kestane şekeri diğerinin Atakumu meşhur
ikisini de pek bilmem duydum ama :D
İyi en azından bir nebze tanındık😀 bursa, samsun
:D öğrenmiş oldum teşekkürler
Trafik kalabalik gürültü.. bilin bakalım neresi?
Kesinlikle İstanbul değil :D
Tantuni diyorlar da bence değil yani ben olsam muz çilek falan derdim😂
:D Mersin mi oluyor orası
az önce öğrendim yoksa vallahi bilmiyordum ahahasa :D böyle güzel oluyormuş ben de bilgileniyorum bak :D
Boğaz köprüsü , ve Güngören , Bağcılar , Esenyurt, Gayrettepe , Gaziosmanpaşa , Dolapdere , ilçelerinin olması
Sarı tutku 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Sarı tutku mu o ne ya :D ilk defa duyuyorummm
Ankara pavyonlarının meşhur ismidir kendisi, bak Googlea görürsün 😂. Sırf bunu izlemek için arsalar tarlalar satan varmış derler bide 😂 çok bilinir aslında sen masum kalmışsın 😂
ben masumum ne bileyim ben :D
ahsah ben anlamam :D
Ankaranın karanlık yüzü bunlar 😂
Allah allah 😂😂 doğrudur
Artık öne çıkan bir özelliği kalmadı Hz. Mevlana dışında
Baklava
klasik olsa da en güzel kelime bu :)
Gaziantep miydi ya :D
evet:)
:D doğru hatırlıyoruz iyi bari
Türkiye’nin en çok nüfusa sahip şehri
:D İstanbul
Çok zordu ama bildiniz 😅
valla ter döktüm efenim :D
😅 bencede
😂😂
kaos trafik bil baaklım
kesin İSTANBUL :D
Çağ kebab kadayıf dolması Palandöken
Kesinlikle Erzurum :D
Kalabalık, balık ekmek
İstanbul? :D
Hani şöyle soyliim sana
İçli köfte! lahmacun, dolma, fıstık
TC değil başka ülke ama Türk 🇹🇷
soğuk ve soğuk yabancı insanlar
allah allah neresi ki acep orası :D ahjsha
🤫🤫😂
😂😂😂😂😂
Cahil topluluğu
Boyoz
Harika :D
Süper 👍👍😊
Künefe
o nerenin :D
öğrenmiş oldum Teşekkür ederim :D
Soğuk derim
Erzurum 😅
Yes
Soruna geldigimde yanlışlıkla takip ayiyorum 2dir
Eheheh problem değil 😂
karmaşa
Kesin Istanbuldur o zaman 😂
İzmir
Şehirdaş 😂 doğru burası da Karmaşa haklısın
Mercedes Benz :)
Almanya o zaman 😂
hadi sehride tuttur 🤗
Stuttgart mı 😂
🎉
Yapıyoruz bu sporu 😂😂😂 ipucu sayesinde yaa 😅
😊başarili
😂😂
Lokum
Neresi oluyor ki orası bilgilenelim biraz :D
Aklımdan geçmişti ya ama kaymağı da meşur ya dedim karıştırıyor muyum acaba 😂
Artık bilirim 😂
Kabak yetişiyor
:D neresii
Öğrenmiş oldum teşekkürler 😂😅
Sıcak
Adana :D
Evet
😂😂👼
Kalabalık shdjg
İstanbuuul :D
Bingooo🙈😂
ahaha bildim bildim :D :D :D
Kalabalık
:D İstanbul
🥲
Çok soğuk kışları
Erzurum veya Ankara :D
:D bilirim soğunu az çok
Anıtkabir
en güzel detay :D
Kesinlikle
Boyoz
Şehirdaş :D
Tatil.
Antalya? :D
Muğla 😊
:D ah be abi
😁😁😇
Dom :D
Dominic toreetto mu nasıl yani :D
Mainzer Dom :D
ilk defa duydum ben valla :D
Öyle kaybolmuş, unutulmuş bir yer düşün sjsj
:D öyle bir yerde oturuyorum İzmir 'de aslında ben ama :D düşünebilirim gibi gibi ehehs :D bakıcam netten buraya ama merak etttim.
Bak bakalım 😃
Teşekkürler :D Bilgini bizle paylaştığın için :D :D
Ne bilgisi :D
Mainzer Dom :D
Ama ordayım ben de :D neyse djjd
:D güzel mi oralar
Eh yani bilemedim :D ben burdayım sonuçta güzeldir djdkdk
:D asbhhsa sen orada olduğundan yani o da güzelll
Tabii olm 😄
ahshashas doğrudur sen ne diyosan o doğrudurr :D
Bildiğin orman
:D Karadeniz mi
Yok
Orman neresi ya :D
Diş ülke bil bakalim neresi
Ekvatorda falan mısın :D Güney amerika falan
Evet afrika jsjsjd Ahh aslanin selami var sana
Saka saka Almanya bide inanirsin
Artık beynimde seni Afrika'da yaşatacağım :D
Hahahahahahaha
Afrikalı aytenlikadın :D iyi iyi tamamdır almanya öğrenmiş oldum :D
Afrikadan selamlar
selamlaaar ne lazım orada yoktur şimdi bir çok şey :D göndereyim
Liste yapayim
Kargo uçağıyla göndertirim :D
Bomba 😂
Şehirdaş :D
Yok benimki yenilen bomba değil ya 😂 keşke öyle olsaydı...
ahsahash yok artık nasıl yani :D
Yaşadığım şehrin adı Voronez. Mecburi bir şey için burada kalmak zorunda kaldım. Ve burayı şu an tabir edebilecek tek kelime bomba 😂
Gerçekten patlayan bombalardan mı :D aksiyonlu bir yer herhalde D:
Gerçekten mi patlıyo yoksa biz bi rüya mı görüyoruz bilmiyorum ama her gün çatır çutur sesler geliyo 😄 tedavi için gelen askerler de cabası tabii..
yok artık ya :D dikkat et kendine mazallah diyeyim :D
Saperavi
nasıl yani :D ilk defa duydum.
Google sorun
Artvin?
Gürcistan
Yazdım valla üzüm çeşidi çıktı :D Artvinde yetişiyormuş bilemedik :D
Yanlış bilgi otur sıfır
yanlış bilgiyi google veriyor bilgi çakışması olmuş :D
Ona sorsan diasporatik millet çikletten çıkma. Şey diyim agiz ucuyla olsuuuun olsun artvinde komşumuz
:D iyi o zaman yakınından geçmişiz
Bu arkadaşın coğrafya hocası kimdir çabuk çıksın ortaya derhal
Takiliyorum hoşgörün için teşekkür ederim iyi günler
:D ben teşekkür ederim kendinize iyi bakın ahahas
Yobazistan
ya neresi söylemek istemiyorum şimdi tahmin ettiğim yer mi :D
Kaos derim
istanbull :D
Yaaaa bak nasıl anladın ama hahahhah
çok zordu efenim :D
yaaa ama küserim bak?
yok ya niye küsüyorsun tamam :D küsme
hahaha tamam küsmyorum
👼👼😂✨
Trafik
İstanbul :D
İmkansızdı demi :D :D
Pastırma.
orası neresi oluyor :D
9 Eylül
Mükemmel detay :D
Seninkide bir o kadar mükemmel 😄
Yağlı mı yağsız mı 🤣
Fark ederse kahrolayım :D ama yağlı tabi çok olmamak suretiyle :D ::D
Ben de yağlı tercih ederimde boyoz yemeyeli 1 2 yıl olmuştur 😄
Kaç lira oldu aceba?
5-10 arası genel olarak diyelim 3.5 var çankaya da ama :D
Kentkart dolum 30 olmuş 3.5 lira için çankayaya gidilmez. 😄
dolum nasıl 30 olmuş ya :D 8.75 değil mi tam basım :D
8.75te kartta 30 lira olmadan gişede geçmeye izin vermiyor. 😄
Dün tepecipe hastaneye gitcektim izbana hızlı yetişeyim dedim 26 lira vardı kartta, koştum bastım geçemedim fjfhkg
İzban dedublüman şarkısı eşliğinde uzaklaştı benden 😄
İzban içiiin :D ben izbana binmediğimden bilmiyorum onu bak :D
😄 İzbansız İzmir ol maaaazzz.. Sjskf
:D :D Valla metro, otobüs yetiyor banaa :D
Metroda aynı değil mi?
Kartta 30 lira olmasına gerek yok mu?
valla 6 varken de basıyorum 10 varken de :D
İzbanda gittiğin kadar ödüyorsun ya ondan dolayıdır o :D metroda falan yok o
😄Metroyla işim yok benim zaten eshot izban.
İyi geceler 😄🖐️
İyi geceler :D
Anıtkabir
Mükemmel :D
Güller Diyarı
orası neresi :D
öğrenmiş oldum teşekkürler :D
Ka-la-ba-lık
İS-TAN-BUL :D
FOCUS :D
Çiğ köfte 😂
Urfa mı :D
Yok be Eskişehir benim şehrim 😂
ahahashas :D Çiğ köfte deyince aklıma orası geldi
Boyoz
Harika Şehirdaşlarım :D
Soğuk 🥶
Ankara mı Erzurum mu :D
Askerliğimi orada yaptım oranın soğunu ben :D daha Erzurum diye bir yer yok benim için :D :D
Uzungöl 😅
orası neresi acaba :D öğrenmiş olayım :D :D
Ben okumaya geldim buraya ama hala nerde olduğumu bilmiyorum😄 kendileri bağımsız ayrı bir cumhuriyet gibi
allah allah :D uzun köprü ile bağlantısı var mı acaba Edirne :D gibi
Trabzon ❤️💙
ahashash çok iyi :D karadenizliler komik oluyor
Etliekmek
neresii :D
Konya 😂
Etliekmeği bilmiyor musun?
Konya'nın meşhur yemeği, hatta Konya denilince akla Mevlana Celaleddin Rumi'den sonra akla ilk gelen şeylerden biridir. 😁
Öğrenmiş oldum dostum sağ olasın. D
Rica ederim, ne demek? :)
Sıkıcı
üzdüüü :D
Üzülme kıyamam
fasdasda
çiköfte , kebab , şıklık tatlısı :D
:D adana falan mı
hayır şanlıurfa
:D öğrenmiş olduk
Gri kesinlikle
Nereye özgü ooo :D
Yaşayanlar tek atar bence.. Ankara
Atmosferi o şekilde diyorlar ondan mı Ankara'ya 2 senede 1 falan geliyorum da orada yaşamıyom sonuçta 😂
Evet garip bir atmosferi var
Sağlık olsun ya 😂
Ankaralılari severim ama kuzenimin konuşması beni çok güldürüyo 😂
Bdkendeljf garip ever
hsajhdjasd :D
Soğuk
Ankara mı orası :D
Tantuni
Ora neresi oluyor hem bilgilenelim :D Tantuniyi her yerde görüyorum böyle dediğine göre bir yere özgü :D
Mersin
teşekkürler :D dost
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?