Hala nasıl oy verebiliyorsunuz?

Onca şeye rağmen hala insanlar akpye oy vereceğini söylüyor. Daha geçen yıla kadar sövüp sayan insanlar, şimdi beterin beteri olmasın deyip basacak oyu. Sonra ne olacak? ülke daha da kötü duruma gidecek, şu anki mülteciler yetmiyormuş gibi üstüne biraz daha eklenecek. Bir sürü fiyat artışı olacak, anlamıyorum gerçekten adamlar makarna ile besleniyor 2 ekmek zor alacak duruma gelmişler hala diğerleri de kötü deyip oy verecek, kötüyse kötü sanki akp harika süper. Sanki akpyi seçince ülke şaha kalkacak da diğer partileri seçince ülke batacak sanki batmamış gibi. Daha ne olabilir, kaybedecek neyi kaldı ülkenin? para desen değersiz, üretim yok, ülkede Türk yok ya direkt. Doktorlar kaçıyor, her gün yeni bir isyan olay çıkıyor, biri pudra çeker diğeri mor ışık da ifşası çıkar. Daha neler neler, ama yok akp iyidir ya aman aman başka parti olmasın. 2 ay yemek yemeyelim de kendimize mont alalım.

Hala nasıl oy verebiliyorsunuz?
Cevapla