avrupada olsa amerikada olsa çöp bile atmazlar vermezler ama hâla erdoğanın 50 oy alabilmesi bile mucize olurdu avrupada
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Böyle düşünmen, "bunca şey yaşamamıza rağmen" ifadende geçen o sözde durumun gerçek olduğuna seni inandıran muhalif propagandasının başarısı. Fatih portakal bunun için az emek vermedi. Reel hayatına bakarsan aç mısın açıkta mısın mk. Dışarıda da görüyorum. Millet eli sknde geziyor, tek derdi s1kcek @mck bulmak, üstüne başına façasına en küçük toz kondurmuyor, parası var daha fazlasını istiyor, "Zengin olcam herkesi s1kcem" diyor parasını bahis sitelerine bitcoine vs yatırıyor; sonra dönüyor soğan patates diyor. İşte bunlar arpası fazla gelen eşekler anladın mı olayı.
#cumhurittifakı🤚
Sana soruyorum,
Sence Asgari ücretin memur maaşına yaklaşması normal mi? Doktorların bunca yaşadığı şeyler normal mi? LGBT bireylerine karşı gösterilen bu nefret fazla değil mi? Kiralar fazla değil mi. Bak memur maaşıyla yaşıyor benim kuzenim fakat ev kirası 14 bin lira fakat aldığı para 15 bin. Bunu faturası, yemesi, içmesi, elektriği, doğalgazı her şeyi var fakat ben senin dediğin gibi bir insan görmedim ha olsada ya anasından ya babasından yardım alıyordur bilemem fakat tek maaşlı bir insanın bu ülkede geçinmesi tek kelimeyle imkansız. Soğan ne ya diyerek geçiyorduk resmen bedavaya veriyorlardı istemiyorduk şimdi oldu 30 lira. Ha bu arada Ben hiç görmedim bahise yatırıp patates soğan diyen bir muhalifi lütfen iftira atarken veya manipülasyon yaparken daha gerçekçi yapın. Peki gelelim şuna ben 23-24 yaşıma gelmiş insanım ailem 9 yaşımdan beri sırf apartmanız güzel olsun güzel ortam olsun diye tam 14-15 sene birikim yapmaya çalıştı ama baktık ki ben artık kocaman olmuşum ne güzel bir evimiz var ne bir birikimimiz kalmış değeri yerlerde zaten. Zaten biz sizin seks fantezilerinizi çok duyduk burada bir yandaş gelipte bana bunu dediği için şaşırmıyorum. Nerede para var pardonda nerede var? Para nerde onu söyle ki bende ihtiyaçlarımı alayım bir muhalif insan olarak sana bu soruyu en çıplak haliyle soruyorum diyorsun ya milletin tek derdi ilişki diye. Bu arada ben Fatih portakal izlemiyorum tamamen yaşadığım hayat tecrübelerine karşı söylüyorum bunları. Anlamıyorsan anlatacak halim yok. 21 yıldır sahip olduğumuz tek şey bir hayal kırıklığıydı ama sağolun ki artık duyguda bırakmadınız robotlaştığımız için bir aktivitede yapamaz olduk.
Ayrıca haber izlemem sadece gözlemlerim ve görüşümü yazarım bakarım ki hangi siyasi parti veya Hangi cumhurbaşkanı adayı bana yakın gelirse ona veririm. Ben 11 yaşımdan beri CHP'liydim Kemalistim çok mutluyum ki beyin seviyesi yerlerde olan ak partililer beni yıkamadı. Cumhur ittifakı demişsin ya ona çok güldüm ben sayayım kimler olduğunu sen bilirsin zaten. 360 derece dönmek, Araplaştırmak, Ekonomiyi çökertmek, Kadınların resmini karartmak ve insanların yatak odasına karışmak. Bence sen anladın ha birde Bunlar çürük bunlar S*rtük ad vermiyorum çünkü senin aklına geliyor sırıtma. Şimdi gelipte bana burada hdp deme çünkü oy için bunuda herkes biliyor fakat hüda-parda ne oy var ne bir şey var tek amaç başımıza getirip ülkeye şeriat getirmek ve araplaştırmak nasıl olsa Erdoğan ve bahçeli birleşecek kazanırız diye düşünüyorlar. Bunca suriyeli bize kafa tutuyor Pardon? Komik şeyler sizi siz vatanınıza sahip çıkmazsanız Elin Arabıda sömürür ülkeyi elin ingilizide rusuda sömürür ha zaten kaldı ki sömürüyorlar İstanbul zaten Katara satılıyor Antalya gibi yerlerde zaten Türk bulamazsın boydan boya satılmış. Adamların TÜRKİYEDE diyorum bak TÜRKİYEDE Alman emlakçısı, rus emlakçısı, İngiliz emlakçısı var?
Siz çok mu milliyetçisiniz yani Sınır Namusdur sözü vardır bu mu bizim namusumuz adamların elinde merdiven telleri söküp içeriye giriyorlar bu mu bizim namusumuz soruyorum ya sadece soruyorum bu mu bizim Milliyetçiliğimiz?
Yandaşsan zaten en haklı sensin fakat gerçeklerde sokaklarda millet aç millet sefil yandaşlar milyoner. Suriyeli beni ülkemden kovuyor ya kovuyor hadi artık siyaseti geçtim bizim dedelerimiz bu ülkeyi korumak için çanakkalede orada burada can vermedi mi? Neden böyle yapıyorsunuz bu ülke bizim bizim Arapların elin cübbeli Ahmetlerinin değil!
751 yılında gerçekleştirilen Talas Savaşı ile beraber Türkler Müslüman oldu Fakat dediler mi biz Arapça konuşacağız biz benliğimizi kaybedeceğiz hayır? Şimdi gelipte savunduğunuz kişilerin mitinglerde Arapça konuşması bizim Türk tarihimize uyuyor mu sence? Hayır. Ben neden ülkemde elin ne bileyim afganını Suriyelisi için Arapça konuşayım ki? Ben Türküm Türk!! Gök Türkleri hatırla Atatürk'ün yaptığı devrimleri hatırla ki Gelecekte kaybolmayasın, bir muma muhtaç olup onu söndürenlere muhtaç kalmayasın!
Artık siyaseti geçtim sadece tarihine dönüp baktığında zaten gerçekleri göreceksin..
Ben dönüpte tarihime baktığım zaman Zaten Erdoğana oy veremeyeceğim aşikar. Bu ülkeyi benliğine kavuşturacak tek parti varsa o da Cumhuriyet Halk Partisidir yani (CHP)'dir
Verdiğin uzun ve seviyeli cevap için sağ ol. Genelde küfür yiyip engellenmeye alıştığım için tavrından mutluluk duydum. Sorularına sırayla cevap vermeye çalışcam.
Asgarî ücretin memur maaşına yaklaşması, hatta son olarak kamu işçilerin maaşlarının pek çok nitelikli çalışanın maaşlarını geçmesi normal değil tamamen adaletsiz. Sanırım oy için son kozlarını oynuyorlar. Ben kaybetseler bile sağlam durmalarını, popülizm yapmamalarını isterdim.
Doktorların yaşadığı şiddet olaylarının sorumlusu AKP veya AKP seçmeni değil. Bunun desteklenen parti ile bir alakası yok. "Artık doktor dövüyoruz" kadın videosunu önüme getirme. O kadının şiddete örtülü bir tepki ve sitem olarak öyle konuştuğunu düşünmenin, o videodan yola çıkarak AKP'lilerin kitle olarak doktor dövmekten müthiş zevk aldığını düşünmeye göre çok daha makul olduğuna hak verirsin sanırım.
LGBT yine oy kazanmak için kullanılıyor biraz. Pek çok AKP'li kişisel olarak lgbt kişilere düşmanca duygular beslemez. Yalnız ben kendi adıma şunu söyleyeyim, LGBT kişilerine düşmanlığım olmamakla birlikte bunun adeta göze sokulmasına toplumda reklamının yapılmasına karşıyım. Bana saçma geliyor.
Kuzenin sarayda yaşıyor sanırım. İstanbul'da kiraya 5-7 bin veren kişiler var cevremde. Kiralar yuksek ama çok abartılıyor. Ben de çok kazanmıyorum. Bir elim yağda bir elim balda yaşamıyorum. Ayağını yorganına göre uzatan fazla sorun yaşamaz.
soğan konusu ile ilgili geçenlerde burada birine cevap vermiştim. Şimdi bulamadım maalesef o cevabımı. Soru kurbanlık koyun fiyatlarıyla ilgiliydi. O yüzden tekrar bir araştırma yaptım. 2013 asgari ücret 803 tl ( isigmeclisi.org/6626-1-temmuz-2013-asgari-ucret-ne-kadar-oldu ) 2013 küçükbaş fiyatları yaklaşık 500 tl diyebiliriz. kaynak: isigmeclisi.org/6626-1-temmuz-2013-asgari-ucret-ne-kadar-oldu
2023 asgari ücret 8500 tl. 2023 küçükbaş kurbanlık fiyatları da burada isigmeclisi.org/6626-1-temmuz-2013-asgari-ucret-ne-kadar-oldu yaklaşık 5000 tl. durum çoğu zaman bu. Elbette bazı mal ve hizmetler üzerine bindirilen vergiler veya başka sebeplerden daha fazla pahalanmış olabilir.
temel sorunlardan biri ülkeye şeriat geleceğinin sanılması. Bugün bunun referandum yapılsa ve Erdoğan il il bunun için evet oyu istese bile emin ol minimum %80 hayır oyu çıkar. Hayır oylarının içine ben de dahilim. İslamiyetin daha çok göz önünde olmasını, başörtülülerin kamuya meclise vs girmesini Araplaşmak olarak görmemelisin. İslamiyet sadece bir din, Araplaşmak ile bir alakası yok. Ben kendi adıma Araplara özel bir sevgi beslemiyorum. Hatta tarihine kültürüne vs en az ilgi duyduğum halklardandır. Örneğin eski Yunan tarihini vs çok daha fazla severim. Ancak bir yerde ezilen topluluklar varsa, müslümanlar var ise, Türkmenler vs, bir tarihsel geçmişimizin olduğu, din kardeşliğinin de etkisiyle onların tarafının tutulmasının bir mahzurunun olmadığını düşünüyorum. Her zaman, güçlünün y@vşağı olmaktansa ezilene garibanlara kardeş olma anlayışındayım ben.
Ülkenin göçmen ve Suriyeli dolmasından elbette memnun değilim. Bununla birlikte bu memnunsiyetsizliğim, bugün Türkiye'deki PKK sevici kitlenin varlığından duyduğum memnuniyetsizlikle yarışır. Gönüllü olarak HDP'ye oy veren kitleden bahsediyorum. AKP Suriye'de bir strateji izledi, Suriye'nin sünni olmayan küçük bir grubunun desteğiyle bütün Suriye'ye hükmeden Esad'ın devrilmesi ve orada Suriye toplumsal yapısına uygun kardeş bir hükümetin kurulmasının sağlanması. Ancak bu başarılamadı. Diktatör diktatör deniyor ya, gerçek anlamda bir diktatör nasıl oluyormuş görmek istiyorsan Suriye'ye bak. Doğru düzgün seçim yapılmıyor, çünkü canı isteyen aday olamıyor. Esad'ın izin vermediği kimse seçimlere girmiyor. Görüntü olsun diye seçimlere girmiş ve yine aslında kendi zihniyetinden bir farkı olmayan adamlarla "yarışıp" %95 %100 gibi komik sonuçlarla tekrar tekrar seçiliyor.
Sana cevap yazmak için birkaç gün bekledim. Uygun bir zamanda kendimce uzunca cevaplar vereyim istedim. Senin düşünce dünyanı bilmiyorum. Belki de AKP'yi savunmak için para aldığımı düşünüyorsundur. Belki aktroll'ümdür sana göre. Seçimlerde AKP'ye oy vermek dışında AKP'yle bir bağım yok. Bi yerlere gelmek, işe girmek bilmem ne için bugüne kadar AKP teşkilatlarından zerre yardım almadım, öyle bir talebim de olmadı. Tam tersine bir keresinde ben daha küçükken bizimkilere demişler senin oğlan gelsin bir ara yardımcı olalım. Bir işe gireyim diye yani. Ben kabul etmedim etmem de. Bugün kamuda çalışan işçilere %45 gibi bir zam yapmışlar. Yani iltimas ile işe girenlerle vasıfsız veya bütün gün yatan kişiler, özelde veya kamuda çalışan lisans yüksek lisans mezunu pek çok nitelikli kişiden daha yüksek maaş alacak. Zaten maaşları yüksekti, bugün adaletsizlik daha da arttı saçma sapan bir şekilde. Oy için bu yola tevessül ettiler yine sanırım. Ben olsaydım kaybedecek olsam bile popülist işlere girmezdim.
Sağlam durmalıydılar. Benim önüme çanta içinde 250 bin lira koysalar oyumu yine Kılıçdaroğlu'na ve kanı bozukların içinde cirit attığı ittifaka oy vermem. Kuzey Suriye'de Irakta Libyada Karadenizde Akdenizde oyun oynanmıyor. Azerbaycan'ın Karabağ Savaşını kazanmasında Türkiye'nin ne kadar yardımının olduğunu biraz araştırırsan görebilirsin. Ben direkt Azerbaycanlı Azeri kişilerden dinledim. Halbuki Türkiye'de pek haber olmamıştı olmuyordu Türkiye'nin Azerbaycan'a verdiği destek. Sanırım Rusya'nın gözüne batmamak için, ben öyle anladım. Yanisi kime oy vermek istiyorsan ona ver ama oyunu hür iradenle kullan. Bir akıntıya kapılıp gitme. Belki çevrende AKPli olmak PKKyı desteklemekle eşdeğerdir bilemiyorum. CHPli olmak CHPyi desteklemek sana yüksek bir onaylanma sağlıyor olabilir, belki doğru tarafta olduğundan en küçük bir şüphen yok ve bu uğurda HDP'nin MHP'den daha insani ve vatansever olduğuna kendini kolayca ikna edebilir durumda olabilirsin. Seçim SENİN olsun. Benim, olması gerektiğini düşündüğüm bu.
hileyle