Hiç arkadaşım yok, beni neden hiç kimse umursamıyor?

Benim neden hiç arkadaşım yok? Beni hiç kimse umursamıyor. Şu an görüştüğüm 1 tane arkadaşım var o da 5 yıldır tanışıyoruz sık sık konuşuruz. Üniversite öğrencisiyim. Bana "Üniversitede çok arkadaşın olur" dediler hep ama beni okulda da kimse umursamıyor. Efendi, dürüst, dobra kişiliğim var. TR şartlarında çok iyi hayatım var. Ailemin maddi durumu bayağı iyi. Okula kendi aracım ile gidip geliyorum mesela. Ama beni umursayan olmadığı için hayatımdan çok mutlu değilim. Ve dedikleri şeyleri yapmıyorlar. "Kanka bir gün şuraya gidelim" diyorlar ama asla yapmıyorlar. Geçiştiriliyorum yani. Bu can yakan durumlardan nasıl kurtulabilirim? Lütfen yorumlarda kırıcı olmayınız.

Hiç arkadaşım yok, beni neden hiç kimse umursamıyor?
Cevapla