Türkiye’de yaşayan insanlar Avrupa’da yaşayanlara neden bukadar öfkeli?

Yani ekonominin suçu Almancılar mı? Adamlar o Mercedes’leri b*k yiyerek mi kazanıyorlar alıyorlar onlar da orada çalışıp çırpınıp alıyorlar neden bu Türkiye’de yaşayanların bazıları neden bukadar özenti ve kıskanç?

Fark ediyorum da Almanya’da veya Fransa’da yaşayan insanlar çok daha akıllı ve terbiyeli çünkü görmüşler ama Türkiye’de çoğu kişi görmemiş gibi davranıyorlar çok basit hareketler bunlar bence.. yılbaşı partileri bile bayramlardan daha özenli kutlanıyor hele ünlüler aşırı özenti.. bilmiyorum ama çok komik ve ezik duruyor

Türkiye’de yaşayan insanlar Avrupa’da yaşayanlara neden bukadar öfkeli?
Cevapla