Abim EYT kapsamında 43 yaşında emekli oldu şanslı değil mi?

EYT kapsamina girdi daha geçen sene yılbaşında bize diyordu bi sene sonra emekli olacağım dedi olmaz diyordum ama oldu işte
Abim EYT kapsamında 43 yaşında emekli oldu şanslı değil mi?
Cevapla