"Kraliçe Çıplak" diye bir hikaye duydunuz mu?

Duymuş olamazsınız, çünkü ben uydurdum 🤷‍♂️


Kral çıplak hikayesini çoğu kişi bilir, o hikayeyi bilmeden benim anlatacaklarımı okuyanların ne demek istediğimi anlamaları kıt kalır, hikayeyi bilmeyenler google'da "kral çıplak" diye arattırmaları yeterli.

Asıl konuya girmeden önce baştan söylemiş olayım; hem uzun yazıları okuma özürlüsü olan üşengeçler, hem de "özellikle kızlardan" önyargılı olan ve objektif olma meziyetine sahip olmayanlar, lütfen hemen çıkışa doğru yönelsinler, onlara iyi günler 🙋‍♂️


Toplumsal olarak edep ve iffet konusunda o kadar çok yozlaştık ki, modalistler sanki hükümdarımız gibi ne emrediyorlarsa "adeta bir sürü psikolojisi algısıyla" moda akımlarına (kanunmuş gibi) uyuyoruz, zaman geçtikçe insanları soydurup ulu orta teşhir ederek dolaştırmayı ilke edinmiş gibi kıyafetler çıkaran tasarımcılar bu soyunmayı sanatmış gibi zihnimize çivi gibi çakan moda akımlarına karşı fazlasıyla dirençsiz ve sorgulamasız bir toplum haline geldikçe, bir o kadar edep ve iffet değer yargılarımızı kaybettik!


Hemcinslerimi savunmak için demiyorum ama maalesef biz erkeklere kıyasla kızları öyle bir soydurdular ki, erkeklerin kıyafetleri çok masum kalıyor, modacılar özellikle kızları soyundurmaya doymuyorlar!

İç çamaşırından (isim dışında) hiç farkı olmayan bikiniyi plajda giyerken iffet anlayışımız rafa kalkıyor! Ancak sadece plajda olan durum artık orasıyla sınırlı kalmayacak, son moda akımları olan "crop" ve "çok kısa şortlar" her geçen gün hem üstten hem de alttan daha çok kısalıyor, küçülüyor ve minileşiyor! Crop ve şortlar bikini ölçülerine gelmeye başladı!

Yetinmeyi ve durmayı bilmeyen modalistler zamanla sadece yaprak boyutunda ve yaprak figürlü olan (kıyafet diyemem) kumaş parçaları üretmeye başlayacak, giyim mağazalarında bu yapraklar satılacak, kızlar üstten sağlı sollu iki yaprak ve alttan önlü arkalı iki yaprak olarak toplamda sadece 4 yaprak ile örtünmekten rahatsız olmayacaklar, sonra moda akımları yine kronik doyumsuzluğuyla o yaprakları da zamanla minileştirmeye başlayacak ve olağan bir evrilme ile o yapraklara hiç gerek duymayacaklar ve insanlar TIPKI HAYVANLAR GİBİ çırılçıplak halde ulu orta dolaşmaya başlayacaklar!


Kral çıplak hikayesinde kral çırılçıplak değildi yani iç çamaşırları vardı, crop (sutyen) ve şort (boxer) mini hallerinin iç çamaşırından hiçbir farkı yok… Kralın çıplak olduğunu söyleyen o çocuk misali ben de diyorum ki "kral ve özellikle KRALİÇE ÇIPLAK" bu gidişata dur demezsek; çırılçıplak hale gelip final yapmış olacağız…


Seviyesiz, kaba, argo ve hakaret içerikli görüşler muhatap alınmadan anında silinecektir!

Güncellemeler
+1 yıl
Bazı kızlar kaba yorumlar yazdığı için seviyelerine inmek yerine görüşlerini silmeyi tercih ettim, beni ısrarla yanlış anlayan kızlara farklı bir bakış açısıyla yaklaşmış olayım; benim bu soruyu sormamın asıl amacı kızlara hakaret etmek değil, bilakis ben kızları erkeklerin gözündeki değerini yüceltmeye çalışıyorum, kızların "cinsel obje" olmadıklarını erkeklere göstermelerini istiyorum,
Güncellemeler
+1 yıl
seksi olmaya çalıştıkça karakterlerini gölgede bırakıyorlar, böylece (paralel olarak) erkeklerin gözündeki değerleri sadece cinsel ihtiyaçların giderildiği bir araç olarak kalıyor, erkeklerin gözünde "bedensel olarak değil de ruhsal olarak değer görmek" istiyorlarsa; DİŞİLİKLERİ yerine KİŞİLİKLERİNİ ön plana çıkarmaları gerektiğini anlatmaya çalışıyorum…
"Kraliçe Çıplak" diye bir hikaye duydunuz mu?
Cevapla