Sorunların temelinde insanlar varsa, insanlar neden vardır?

İnsanların yerini biyonik robotlar alsaydı daha iyi olmaz mıydı? Ya da hiç bir varlık yaratmayıp ortadan kaybolsak... Dünya biz olmadan da devam eder nasıl olsa.

Güncellemeler
+1 yıl
Hem birbirimizin, hem de dünyanın parazitiyiz. Bu parazitlerin olmaması gerek. Güya akıllı varlığız diye geçiniyoruz. Emin olun, insan dışı varlıklar bizden daha zeki. En azından dünyayı katletme istekleri yok.
Sorunların temelinde insanlar varsa, insanlar neden vardır?
Cevapla