Kekemeyim ve evlenmeye utanıyorum bunun bir tedavisi yok mu?

29 yaşındayım kekemelik var dilimde sırf bu yüzden hiç sevgilim dahi olmadi evlilik yaşım geldi yarın bir gün ailem bir kız bulduğu zaman nasıl tanışacam o kızla ben istemeye nasıl gidecem iki lafı bir araya getiremeyen birine kim kız verir ki. Arkadaşım çocukların bile güler sana dedi Allah'a isyan etmiyorum ama cidden çok zor bişey bu

Kekemeyim ve evlenmeye utanıyorum bunun bir tedavisi yok mu?
Cevapla