Kadın çalışsa bile çocuk olduktan sonra 4 sene evde kalmalı, o süreçte erkeğin maaşı aileyi geçindirmeye yetmeli. Siz ne düşünüyorsunuz?

Bence şöyle kadın da erkekte çalışarak geçinilir, fakat kadınlar anne oluyor, annelik demek en az 2 sene çalışamamak demek, ki bence çocuk olunca anne en az 4 yaşına kadar çocukla durmalı o süreçte bir erkeğin maaşı aileyi geçindirmeye yetmeli diye düşünüyorum.

Kadın çalışsa bile çocuk olduktan sonra 4 sene evde kalmalı, o süreçte erkeğin maaşı aileyi geçindirmeye yetmeli. Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla