Niye zengin babaya sahip olan herkesi şimarik olarak görüyorsunuz?

Her zaman el bebek gül bebek yetiştirilmeme rağmen beni şımarık sanıyorlar. Niye bu kadar genelleme yapıyorsunuz? Zengin olunca her şey dört dörtlük toz pembe masal mı oluyor diye düşünüyorsunuz?

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar para hersey değil lütfen sadece can sıkmak için yorum yapacaksanız yapmayın kimse kimsenin ne yaşadığını bilemez boş genelleme yapıp can sıkmanin manası yok
Niye zengin babaya sahip olan herkesi şimarik olarak görüyorsunuz?
Cevapla