İnsan kaybetmekten korkar mısınız?

Çevrenizden arkadaşınızı ya da herhangi birini kaybetmek derken ölmek olarak değil birileri sirf benimle olsun diye bazı şeylere hayır diyemiyorum sizde öyle misiniz sanırım ben bağlanıyorum kaybetmekten korkuyorum yeni arkadaslar edinmek korkutuyor beni

İnsan kaybetmekten korkar mısınız?
Cevapla