1 hafta önce anne ve babam vefat etti. Abim, "kadın sığınmaya git, ben karımla burada yaşıyacağım" diyor. Ben ne yapacağım?

Öncelikle 20 yaşındayım.3 katlı bir evimiz var her birinde bir tane abim yaşıyor. Ben üst kattaydım anne babamla yaşıyordum. Üniversite sinavina hazirlaniyordum. Annem babam vefat etti abim gelmiş diyor ki kadın sığınmaya git sana devlet baksın ben gelip karımla burada yaşıyacağım diyor. Digerleri seni evlendirelim diyor.
Kimse istemiyor beni ya. inthr etsem değerimi anlarlar mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar desteğiniz için size teşekkür ederim.
Güncellemeler
+1 yıl
İnternetten araştırma yaptım devlet bedava avukat veriyormuş sanırım. Yarın adliyeye uğrayıp yardım isteyecegim umarim her sey yoluna girer ve bunlarin hepsi bir kötü anı olarak kalır.
1 hafta önce anne ve babam vefat etti. Abim, "kadın sığınmaya git, ben karımla burada yaşıyacağım" diyor. Ben ne yapacağım?
Cevapla