Şimdi ki kadınlar neden esc gibi giyiniyorlar?

Cidden şimdi ki kadınlar sanki fazla açılmış saçılmışlar sanki böyle herkes herkesin benzerliği yapıyorlar kendi gibi olmuyorlar. Tanıdığım bir kız var köyde yaşıyor neyse üniversite okumak için başka şehre gitmiş fotolarına baktım poposu görünecek şekilde elbiseler giyip fotoğraflar cekmiş. Onu tanımasam diyecem bu kız kesin elit aileden geliyor Egeli. Ama kız doğulu ve köyde yaşayan biri.. Yani böyle elbiseler giyerek ne hissediyorlar neden mutlu oluyorlar? Alkol mesela sırf elit olmak için içenler var

Şimdi ki kadınlar neden esc gibi giyiniyorlar?
Cevapla