22 yaşındayım, babam giyimime karışıyor. Ne yapacağım ben?

Arkadaşlar 22 yaşındayım genelde hep pantolon tshort takılan bir kişiyim ama şu an kendi alanım olan emlak danışmanı olacagım bir ofıste ve ofisteki çalışanlar lüks yani dış görünüşleri aşırı iyi kalite ve özgürlük akıyor resmen sonuçta gayrimenkul danışmanıyım dış görünüşüme dikkat etmem gerekli hadi onu bırakın kendim istiyorum zaten hangi devirdeyiz ya babam olasıca o kişi her bir haltıma karışıyor normal dar pantolon giysem bile k. ilot izin belli oluyor şeyin belli oluyor hatta hiç unutmam pantolon giydim diye sırf bana daha doğrusu anneme erkek d. ssagı gibi çıkmış meydana diyor a. mk salagı o kadar nefret ediyorum ki babamdan neymiş dar giymiyecekmişim etek giyemexmişim sıfır kol bile yok neymiş koltuk altındaki tüyler gözükürmüş maalesef öyle canım bir zihniyeti var şu an 22 yasındayım o kadar temix ve zihniyetli bitir ınsannım ki yemin ederim nerede ne giyecegimi en ufak şeyde bile bilirim asla saygısızlık yapmam bana karışmadıkları sürece kendi işimi yapacagım özgür olmak hakkım sonuçta ama kendi ablaları acık saçık yemin ederim insan denizde bikini falan giyer sıfır kol tayt falan giyer ama önce bi kişişel temizliğine dikkat etmeli ama onlarda yok daha doğrusu kuaföre ağdaya gittikleri için bekliyorlar ve onları gördüğü halde asla bir şey demiyor ablalarımı çocuklarımı desek ablalarını seçer ve seçiyor ne yapacagım ben bu adama istediğimi giyeceğim dediğim halde karışıyor. son olarakta kendi ablasının oğlu evlendi lüks dügün yapıldı izin vermeyen babam kendi diktigim mini elbisemi giymeme izin verdi ben bile şaşordım4ama aradan 2 3 sene geçti ne yapacagım akıl verin lütfen
22 yaşındayım, babam giyimime karışıyor. Ne yapacağım ben?
22 yaşındayım, babam giyimime karışıyor. Ne yapacağım ben?
22 yaşındayım, babam giyimime karışıyor. Ne yapacağım ben?
22 yaşındayım, babam giyimime karışıyor. Ne yapacağım ben?
Cevapla