Ise girip hayatima kaldığım yerden devam etmek istiyorum elim kolum baģlandi hic bir isimi yapamiyorum Ablamin cocuklarina bakmak zorunda değilim napmalıyım bide çok yoruyolar büyuk olan cok saygisiz bir cocuk surekli uzuyo beni kiriyo ablam calisiyo bi bakici tut diyorum 3 senedir bakiyorum sen bakarsin biraz daha diyo 🙄 ama yeter kendi hayatima bakicam artik 😔napmaliyim? Ablam cok kaba saygisiz kibirli egolu birisi insanlara karsi hep boyleydi genc kizliginda filan cok kaba ve asiri saygisiz bi kadin sevmiyorum 😔ama napim kocasida o ne derse onu yapio biktim bunlardan babam da ablam gibi birisi hepsi bana mobing yapio napim sizce cok yorgunum mutsuz ve bezmis yok olsalar keske😔😪😔😭?

Güncellemeler
+1 yıl
Napmaliyomki artik😔😏
Güncellemeler
+1 yıl
😭😭😭😭
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer