Abdest alırken sadece farzlarını yerine getirsem olur mu sular çok soğuk?

Sobalı bir evde yaşıyoruz sobalı oda dışında diğer odalar buz gibi ve sular da 10 saniye elini tutamazsın aşırı soğuk akşam daha soğuk olduğu için bulaşık bile yıkayamıyorum sular dayanılacak gibi değil. Abdest sünnet ve farz birleştirilerek alınır bildiğimiz 3 kere uzuvlara yıkanır veya su verilir bu daha hayırlıdır farzı ise yüzü elleri ayakları ve başı bir kere meshetmek. Evde su var ama soğuk sadece bu şekil almam uygun mu ya da teyemmüm yapmam

Abdest alırken sadece farzlarını yerine getirsem olur mu sular çok soğuk?
Cevapla