Bu gün 10 gibi uyandım kayunvalidem gelmiş kocamla kahvaltı sofrasındalar. Eşim çıktı işe yetişmeye anne hoş geldin dedim bana kızım sen niye yatıyorsun? Kocandan sonra kalkmak nedir. Geldim gömleğini kendi ütülüyor senin kalkıp ütüleyip kahvaltı koyman lazım kocasından sonra kalkan kadından hayır gelmez dedi siz ne düşünüyorsunuz
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Yani yanlış düşüncesi, haklı bile olsa eşiniz laf ettirmemeli size. Bu sizin aranızdaki bir mesele ve insan rahatsız da olabilir. Hadi yine söyleyecekse uygun bir dille olmalı. Ayrıca ben evli olsam eşim ev hanımı olsa her zaman sabah benimle kalkmak zorunda değil. Şunu hep unutuyoruz. Annelik ve ev hanımlığı bir günlük veya tatili olan bir iş değil. Sabırla he dişe koşturuyorlar. Bence herkesin bir laf olmuş. Kaldıki insan sabah kendi işini yapabilir.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılHer ilişkinin kendi dengesi kendine has bir dinamiği var ve başka kimseye laf düşmez. Eğer çalışmıyorsan ve eşin 8 civarlarında kalkıyorsa beraber yemek yemeniz daha güzel olabilir. Sonuçta o ikinizin yerine çalışıyor. Fakat böyle bir zorunluluğun veya görevin yok. Hele ki sadece cinsiyetinden dolayı? Konuşursanız da bunu eşinle kendi aranızda konuşup halledersiniz anasıyla değil. Terbiyesizin teki cevap bile verme ve eşinle taşının uzağa
02 Yorumla
Soran+1 yılEşim 9.30 da kalıyor normalde eşim zaten iş yerinde ediyor hep evlenmeden öncede öyledi
- +1 yıl
Yani dedigim gibi kalkıp kalkmamak seninle eşin arasında ve tamamen sana kalmış bir şey. Bu bir görev de olamaz, özellikle annesinin sana bunun gorevin olduğunu söylemesi hiç haddi değil.
+1 yılEvlilik hayati paylasmaktir. Eğer çalışmıyorsanız kalkıp kahvaltısını hazırlayabilirsiniz. Ütülenecek biseyi varsa ütülersiniz. O da bu yaptıklarınızdan minnettar olur (adam olana yapilir bunlar tabiki) ve rahat bi kafayla işine gider gelir. Çalışıyorsanız da beraber anlaşır ev işlerini beraber yaparsınız. Bazıları çok kasıyor. Şunu yapamam bunu edemem diye. Evlenmeyi kardeşim!! Eşinize de kendinizede eziyet etmeyin!!
10 Yorumla
+1 yılAslında dedikleri senin açından doğru ki şu şekilde onun ağzına laf vermemen için yapman gereken oydu ama bi kullanıcının dediği gibi gece uyuyamazsın bisey olur eder uutusunu kendisinin yapması gerekli zaten toparlayacak olursak bi daha böyle bisey söylediğinde anne o senin düşüncen burası benim evim duzenimden de memnunum ayrıca bu saatte de senin evime habersiz gelmen hoş değil de kurtul
03 Yorumla
Soran+1 yılBen kimse için ağzına laf mış uğraşamam benim kocam benden memnun bitti
- +1 yıl
E tamam o zaman dedigimi yap yeter zaten bi daha vakitsiz gelmez
Soran+1 yılAman umrumda değil
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
45
Cevap
62Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır tabi ki cahil bir söyleyiş olmuş. kadın hizmetçi ya da köle değildir.
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Zemheriden sonra ekilen daridan,
Kocasından sonra kalkan karıdan,
Bi de helada yakılan cigaradan hayır gelmez.
Demişler 🤣🤣🤣
Şaka bi tarafa da bu olay sürekli oluyorsa eşinle aran açılır hea arada sıra olur o ayrı hea ben burada kadin kocasına kole gibi hizmet etsin demiyorum ama birlikte kalkıp herseyi beraber hazırlayıp birlikte kahvaltı yapmak varken birbiriyle yüz göz olmak istemeyen ev arkadaşları gibi aynı evde ayrı ayrı yaşamaya gerek yok
Sizin olayda da eşin sonradan seni uyandirabilirdi de gel kahvaltı hazır hadi birlikte kahvaltı yapalım diye
Ha yine iş güç yüzünden ayrı olması gerekiyordur o yine başka
Ama sonuç olarak kayinvalidenin seninle öyle konuşması en büyük yanlış onun yerine kızım iyi misin uyanamamissin bir derdin mi var oğlumla aranızda bi sorun küslük var mi kulağını çekeyim mi falan deseymis daha iyi olurmuş
28 Yorumla
Soran+1 yılBiz böyle anlaştık. Eşim kendisi ben iş yerinde abimle ediyorum ve işçilerle dedi
Soran+1 yılNe diye getireyim yıllardır benle evlenmeden öncede hep iş yerinde eder çünkü iş yerinde herkese kahvaltı çıkıyor akşam yemeğinde birlikteyiz. Çayda birlikteyiz. Sabah 10 11 gibi gidiyor akşam 4 5 gibi evde
Soran+1 yılBen ne diye kocamın burnundan getiriyim ya. Ne demek ya. Benim eşim o eşim.
Soran+1 yılSaçma sapan sağlıksız düşüncelerini kendine sakla eğer canımı sıkan bir dueum olursa alır kocamı konuşurım ne diye hır gür çıkarayım
+1 yılKimse kimsenin kölesi değil kadınlar evlendikten sonra erkeğe yemek hazırlayacak onun işini yapacak diye bir şey yok bu böyle görülmemeli evlilik aşkla yapılan bir şey iki insan ömür paylaşıp birbilerine yoldaş olsunlar diye yapılır bir köle sistemi değil
25 Yorumla- +1 yıl
Kadın çalışmıyorsa yapmak zorundadır
- +1 yıl
Biraz adaletli olalim
- +1 yıl
Yapmasin demiyorum yapsın ama evlilik böyle olmamalı kadın evde yemek vs olmamalı ya da erkek çalışıyor ben çalışmayayim evde oturayım diye olmasin dedim sadece
Soran+1 yıl@Gonca_hilal anayasaya göre yapmak zorunda değil. Evet evde dururken yemek yapabilie temizlik falan ama kimsenin kişilsel gömleğini ütülemek zorunda değil.
- +1 yıl
Erkeklerin dediği gibi kapının önüne konuşsun yakında
Gizli Üye(30-35)+1 yılBoyle olaylardan dolayi sevgililerimin neden genelde yabanci erkek oldugunu hatirliyorum. Ya turk erkekleri de iyi, onlarla takilayim diyorum ama yok. Zihniyet ve yetistirilis farki var. En basitinden turk kaynana derdi yok. Bir insan daha ne ister? Gercekten sirf bu gorumcesiydi, kaynanasiydi dertlerinden dolayi turk erkegine yaklasamiyorum. Bir de bu zihniyetteki kadinlarin yetistirdigi erkek evlatlari dusununce icim daha da daraliyor. Bu zorlu hayatta, bu ataerkil hayatinizda sabirlar ve basarilar diliyorum.
23 Yorumla
Soran+1 yılEşim iyidir ama b
Cevap sahibi+1 yılTurkiyede eşin ne kadar iyi olursa olsun erkegin annesi yuzunden biten o kadar cok evlilik var ki. Gelinler artik bir sure sonra dayanamiyor ya da kaynana gelini kendine rakip gelmis, bir kuma gibi görüp rahatsiz oluyor. Sorun burada çıkıyor zaten. Gerci olayi sadece turk kadinlarina atmak olmaz. Erkeklerimizde iyi degil. Annelerin cogu kocasindan alamadigi ilgi ve sevgiyi oglundan aliyor. O ilgi ve sevgi kaybolacak diye ödü kopuyor. Eger erkegin annesi babasi tarafından sevilmis, ilgi gormus, desteklenmişse anne ogluna o kadar da bagli olmuyor. Erkek cocgunuda kendime bagimli sekilde yetistirmiyor. ben nadirde olsa bu ornegi cevremde gordum. Kocasi tarafindan sevilen, sayilan, ilgi gören kadinlar evlatlarini daha özgür m, kendinden daha emin ve daha bireysel yetiştiriyor. Ama ne yazik ki bu ilgi ve sevgiyi turk erkekleri pek veremiyor eşine ozellikle eski nesilde. Bir de bana cinsellik sunsun, benim arkami toplasin diye bir kadinla evlenen erkek ne kadar sevgi ve ilgi dolu olabilir orasi da muamma işte. Ya da bazi sartlar yuzunden evlenmis, evde kalirim diye evlenmis bir kadin kocasini nasil sever. O sevmedigi adamin yerine oglunu koyup onu seviyor işte. Erkeklerimizde de sıkıntı var, kadinlarimizda da. Bu donguyu kirmakta cok zor
Soran+1 yılHaklısın
Gizli Üye(36-45)+1 yılAdam kalkıp gömleğini ütüleyip kahvaltısını kendi hazırlıyor işe gidiyor çalışıyor kazanıyor geliyor ama beraber yiyorsunuz. Bazı arkadaşlar medeniyet çerçevesi altında bunu normal karşılayabilir, bazılarıda böyle karılık olmaz diyebilir. Hepsini boş ver senin gönlün el veriyormu bu duruma? Evli çiftlerin birbirine destek olması hayatı birbirine kolaylaştırması gerekiyor. Eşim beni üzmez diyip şımarmaya devam edersin ama eşin bir üzmez iki üzmez. Bir yerde canına tak eder üzdümü tam üzer. Kendimden biliyorum. 4 sene çektim bezdim ve bir anda geri dönüş olmamak üzere bitirdim
24 Yorumla
Soran+1 yılBana bak. Bana bak o sabah 11 de işe gidiyor akşam 5 gibi geliyor. demi? Bende yemek temizlik çamaşır yapıyorum marketi hallediyorum. Onun işçi belgelerini hallediyorum. Onun mesaisi bitiyor benim niye bitmiyor. Ha? Kafaya bak.
Soran+1 yılUlan Allah size nite daha fazla güç verdi daha fazla iş yapmayacaksanız niye erkek oldunuz?
Cevap sahibi+1 yılAynen benim karıda böyle diyordu.
Soran+1 yılSenin karın seni erkek yerine bile koymamış belli. Yazık. İnşallah gerçek bir erkek bulur
Bana da çok söylüyor da takan kim. Oğlu onun yanında koydeyken bnden once kalkio sobayı yakio çay suyunu falan atio bn yatıyorum dedgm gbi söyleniyor bn takmıyorum. Bnde hatta diyorum o işe giderken de bn yapıyorum bunları smdide o yapsn nolck eline mi yapisio hayat musterektr diyorm susuo illaki arkamdan saydiriodur ama dedgm gbi takan kim. Lafı yapistiriyrm bsi dedgn de susuo ahahah
10 YorumlaKanka yanlış anlama ama sen gerçekten evlenmeyi basit sanmışsin Allah tan sakin bir kocan varda sesini çıkartmıyor ama bunlar birikir birikir bir dağ haline gelir o yüzden kocana kahvaltı hazirlar işe sen ugurla işten gelince sen karşıla bunlar gerçek ten zor değil. Bir yerde çalışsan patronun bokunu temizlersin a kocan oldu mu yapmiyorsun
31 Yorumla
Soran+1 yılAlakası var ya adam iş yerinde kahvaltı hazır yiyor kahvaltı çıkıyor her gün ona anladın mı abisi de orada çalışıyor abisi ile birlikte ve işçilerle birlikte acaba patronum patronu ben okudum boşuna mı okudum birinin emrinde çalışmak istesem gider okumam
Aile & Toplum konusunda 321 cevap paylaştı. Eski ataerkil kurallardan biri daha.. Öncelikle koşullarınız önemli, gerekçeleriniz.. Gecen iş yoğunluğu arasında geç bitmiş ve kalkacak durumun yoksa eşin kendi başına da kalkıp işe gidebilir. İşin yoksa erken kalkıp eşine kahvaltı hazırlayıp keyifle sofraya oturup seninle güne başlaması ayrı güzel olur.
13 Yorumla
Soran+1 yılKesinlikle
Soran+1 yılEşim beni üzmez
çok abartmış ama, hakılılık payıda yüksek. eskiler derdiki, kocasından sonra yatağa giren, kocasından sonrada kalkan kadından fayda gelmez derlerdi. ama zamanımızda durumlar değişdi, internet ve cep telefonları yüzünden kadınlar geç yatıyor. doğal olarakda geç kalkıyorlar. ama doğru olan her iki cinsinde aynı anda yatmaları ve kalkmnaları bana göre.
13 Yorumla
Soran+1 yılVallahi genel olarak Ben eşimle aynı anda yatıyorum zaten bu eleştiriyor o yüzden üzerime alınmadım ikincisi de eşim zaten iş yerinde ona kahvaltı çıktığı için evde ekstra masraf olmasın kahvaltı hazırlamana gerek yok demişti bitti gitti kaynanama ne
- +1 yıl
@seyda028 şeyda okumadın sanırım yazdığımı her iki cinsde diyorum. zaten bu evlilikleri bu internet ortamı bu hale getirdi. kimsenin kimseye mihneti yok. en kötü bulurum sanal alemden yeni birini modunda herkes. doğru bişi değilki bu. kadın kadınlığını erkekde erkeliğini sorumluluğunu bilicek hepsi bu.
+1 yılKayin validenin hakki yok sana karismasina ayrica cogu kadin kocasindan sonra kalkiyo... kocaya hizmetci gelmedin...
Ayrica utulemekde zorunda degilsin gomlegini, calisiyormusun? Eger ev hanimiysan utulersin aksamdan, kahvaltisini kendi hazirlasin (tabi beraber kahvalti yapmak daha guzel= qualtiy time ;)
11 Yorumla
Soran+1 yılEşim zaten böyle beklentileri yok
- Aile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılEskiden beri öyle söylerler. Hatta yağlı güreşlerde okunan manilere bile konu olmuştur:
"Ağustos ayında ekilen darıdan, oğul vermeyen arıdan
Sabahları kocasından sonra, kalkan karıdan hayır gelmez
Her yiğitten de pehlivan olmaz..."
Ama artık eski devirlerde değiliz. ;-)
10 Yorumla
+1 yılŞu erkek anneleri artık bi kabullenseler oğullarının kendi ailelerini kurduklarını ve herşeye burunlarını sokmasalar. Küçük çocukmuş gibi davranmayı bırakıp bir birey olduklarını kabul etseler. Kendi gömleğini üstelemesi gayet normal ve olması gereken bir davranış zaten. Oğullarına köle arıyorlar resmen!
10 Yorumla
+1 yılEşin bir şey demiyorsa kayinvalidenin demesi çok saçma ve sinir bozucu. Ayrıca eşin o an annnesine bir şeyler diyebilirdi.
11 Yorumla
Soran+1 yılYoo eşim o anda evde çıktıkltan sonra dedi
+1 yılEski kafalı biraz ya. Sen hizmetçi olmak için evlenmedin sonuçta işleri paylaşıcaksınız. Belki halsizsin hastasın. Arada eşin iki iş yaptı diye senden hayır gelmeze bağlanmaması gerekiyo bence
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı. İlk olarak üslubu yanlış sana böyle bir şey demeye hakkı yok ama insan eşini de ihmal etmemeli. Mesela eşinden önce kalkıp kahvaltı hazırlamak, onun için bir şeyler yapmak hem onu hem de seni mutlu eder.
14 Yorumla
Soran+1 yılİhmal eden Yok ayrıca neden ben kadınım diye mi kahvaltı hazırlıyorum kendisi hazırlasın beni uyandırdı
Soran+1 yılO zaman başran böyle yazsaydın. Eşim kahvaltıyı iş yerinde yapıyor kendisi abisi ile çalışıyoe ve abiaide evde yapmıyor
Gizli Üye(30-35)+1 yılSı*ça*rımmmm haaa böyle karıya ben. Benim moruk kaynanamda sabahın 5inde kalkıyo benimde o saatte kalkmamı istiyo. Yaw sanane be sanane git işine bak. Ben ve eşim bu halimizden memnunsak senin ne ilgilendirir de*li mi ne
20 YorumlaEğer ev kadını iseniz ve bu sürekli böyle oluyorsa doğru demiş. Ama kaynanan dediği için değil kocan için diyorum. Sabah işe uğurlanmak erkeği mutlu eder bence. Ama öyle arada olan bir durumsa boş ver kaynanayi kim takar konuşsun.
02 Yorumla
Soran+1 yılKocam memnun.
+1 yılNe kadar boş bir kadın ve geri kafalı. Hiç birini yapmak zorunda değilsin hayır gelmezmiş kaynanaya Bak
10 Yorumla
+1 yılYa kocan rahatsız olsa bunu bildirir di ama belki sana kıyamadığından sesinide çıkarmıyordur erkekleri sabah işe uğurlamanın onlarda etki yi bilseydiniz her sabah erkenden kalkardınız işe yollamak için
00 YorumlaAşağıda yorumları gördüm bence haklılık payı var, hemen feminazilik yapmışsın, kimse kimsenin hizmetçisi değil ama ütüyü yemeği herşeyi yaptıktan sonra evlenmeme gerek yok yani birisiyle 😂
04 Yorumla
Soran+1 yılBen buyum. Tabi yapacağım.
Soran+1 yılYani bu ilgi değil
+1 yılÖncelikle kaynanana bu laf düşmez ev senin evin öyle çat kapı gelmez oğlunun evi diye gelmez el kızıda var o evde şu ki eşinden erken uyan onun ihtacını gör sonra kaça kadar uyursan uyu o kaynananda herşeye dile dönmesin onamı soruluyor çok istiyorsa gömle Kendi ütülüyeydi
02 Yorumla
Soran+1 yılEşim sorun etmiyor
- +1 yıl
Eşin sorun etmiyorsa öbürlerine tamam düşer takma kafana sanki o çok dört dörtlük
Ne alaka ya 😂😂 uykuyu sevmekte suç arkadaş
10 Yorumla
+1 yılKendi annemiz yeri geliyo neler söylüyo. söylesin varsın. Eşin problem etmiyosa kapının dışında kaliyo herkes
03 Yorumla
Soran+1 yılBenim annem beni kıracak tek laf etmez ki etse bile o benim annem.
- +1 yıl
İşte eşinin annesine de anne diyosun ya sonuçta
Soran+1 yılYok öyle bir şeh ben şimdi anneme gideeim anne şu yemeği yap bunu yap derim annem kırmaz yapar onun annesine söyleyemem ama saçma dediğin
Kadin olan zaten kendine yakistirmaz , laf ettirmez, kalkqr yapar gonderir kocasini sonra yatacaksa yatar
03 Yorumla
Soran+1 yılBenim kocam beklemiyor siz hasta musunuz
Soran+1 yılNiye ben ona yapıyorum o bana yapmıyor kral mı köle miyim ben cariye miyim kafafa bak ya
+1 yılkafana takma. yaşlılar alışmış bütün hayatları boyunca erkeğe hizmetçi olmaya ondan böyle diyorlar.
10 YorumlaBiraz ağır laf ama en azından dünden hazırlık yapıp yardım edebilirsin ablacım
11 Yorumla
Soran+1 yılGerek yok zor bir iş değil
+1 yılArada bir olur. Sonuçta sende yorulabilirsin. İnsansın. Ama hep durum böyleyse doğru söylemiş kadın :D
00 YorumlaHayır tabiki ben kardeşlerimi kim önce kalkarsa o yemeği yapar kafasyla yetiştiriyorum o donsunde kendinden utansın
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yıl17 senelik evliliğin ile söylüyorum eşimin benden önce uyandigi günler güneş başka güzel doğuyor hayat daha güzel oluyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBu kadınlara harcadığımız zaman ve paraya mandıra kursak Ülkemiz hayvancılıkta 1. olurdu. Ölü yatırım ne diye soran olursa şöyle dersiniz. Bir erkeğin kadına yatırım yapmasıdır.
01 Yorumla
Soran+1 yılSenin gibi korkak yarım erkeğe de kimse yatırım yapmasın baban en büyük hatayı temeline yatırım yaparak yapmış
+1 yılCok haklı kusura bakma yani sen yat uyu kocan kahvalti yapsin utulesin ohh ne iyi
06 Yorumla
Soran+1 yılÜtü onun gömleği benim değil farkında mısın? Ayrıca kendi hazırlanıyor iş yerinde yapıyor
- +1 yıl
Siz kari koca degilmisiniz evlilik boyleyse evlenmeyelim o yuzden soruyorum
Soran+1 yılNe alaka. Benle evlenmeden öncede iş yerinde yapıyordu her sabah abisi ve çalışanları ile yapıyor
Ne var bunda- +1 yıl
Hayir ise giderken ugurlasan en ezindan bu kadar mi ya
Soran+1 yılUğurluyorum heralde ben niye bu gün tam onda uyandım? Onu uğurlamak için demi 10 10 .30 Gigi çıkar evden. Genelde. Bazen kahve de yaparım birlikte içeriz. Bazen sohbet ederiz yani
- +1 yıl
Neyse hersey aranizda o mutluysa bana pok yemek düşer tabi icinizde degilim sonucta
+1 yılBu her zaman böylemi yoksa arada mı böyle oluyor
07 Yorumla
Soran+1 yılGömleği kendi ütülüyor. çünkü onun eşyası kahvaltıda abisi ile yapıyor kendi hazırlama dedi ben zaten onu uğurlamaya uyandım
- +1 yıl
Yeni mi evlendiniz yaş kaç
Soran+1 yılYo yeni evli değiliz.
- +1 yıl
Yaşlarınız kaç mutsuz evlilik mi
Soran+1 yılYoo çok mutluyuz. Allah bozmasın
- +1 yıl
Amin ama kayın validenizin karışması ayıp
- +1 yıl
Çocuğunuz var mı
- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılYahu kendi hayatını zehir etmiş. Şimdi oğlunun hayatını zehir etme planları. Sanane kadın git evinde otur
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 5,1b cevap paylaştı. Sen onda uyandıysan eşin daha önce kahvaltı yapmaya başlamıştır o saatte kahvaltımı yapılır ya
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 624 cevap paylaştı. Valla çalışan biri değilsen bu ütü kahvaltı muhabbetini yapman daha hoş olurdu
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 987 cevap paylaştı. erken kalksan kahvaltıyı beraber yapsanız tabi ki de şık olur, aranızdaki muhabbet artar
00 YorumlaMalak gibi yatan bir kadın ne amaçla evlenir. Kocası niye beslesin onu?
00 Yorumla
+1 yılHalen böyle düşüncelerin olması çok üzücü. Bu kesim de sabahtan akşama kadar magazin izleyenlerdir.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 496 cevap paylaştı. kayınvalidenle aynı evde kalıyorsan asıl o ilişkiden hayır gelmez
00 YorumlaKayınvalide terörü hiç bitmez zor ya ayrı çok ayrı uzakta bir yerde olmanız şart
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılNerde eski gelinler şimdi ben kalkıyorum eşime kalk diye diye ağzımda tüy bitiyor iş sorumluluğu yok ki rahat
03 Yorumla
Soran+1 yılSorumluluğu değil çünkü anayasaha göre kadın evde temizlik ve yemek yapmak zorunda değil :))) kafanızda kurmayın
Cevap sahibi+1 yılBen öyle bir şey demedim ki işe onu ben bırakıyorum onun böyle rahat davranması benim işe geç kalmama neden oluyor
Soran+1 yılNe alaka AP kalk hazırlan git
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence sabah 10'da kalkmak hayır getirmez. Bu benim fikrim
01 Yorumla
Soran+1 yılVallahi istediğim saatte kalkarım
Gizli Üye(25-29)+1 yılkanka surekli uyuyosan hakli ve gomlegini de kendi utulemiş yazik adama
02 Yorumla
Soran+1 yılUlan ne yapmış sanki bie zahmet kendi ütülesin kendi gömleği kafaya bak birde yazık diyor sanki ne olmış
Cevap sahibi+1 yıliki uc aya kaybedince tekrat gel admi
Gizli Üye(25-29)+1 yılHaklı tabii ki eşin sabah kalkıyor işine gidiyor sen evdeysen ona yardımcı olman lazım
02 Yorumla- +1 yıl
Hele şükür vicdanlı bir hemcinsim çıkmış 😄
Soran+1 yılUlan evde saten ben yardımcı oluyorum ama kendi gömleği bir zahmet ütülesin.
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende aynısını yaşıyorum Allah sabır versin.
04 Yorumla
Soran+1 yılBende öyle dert değil evim ayrı kocam beni seviyor boş ver sende
Cevap sahibi+1 yılBenim ev ayrı değil en kötüsü bu. Ne yapsam yaranamiyorum hep başka gelinleri övüyor
Cevap sahibi+1 yılAynn bosvermek gerek napacaz
Soran+1 yılCanım benim. Kocanla konuş ayrı eve öıkın
Gizli Üye(30-35)+1 yılDogru söylüyor kadin, kendiside kadin demek ki bir bildigi var..
04 Yorumla
Soran+1 yılOnane. Kocam rahatsız değil onane
Cevap sahibi+1 yılKocan rahatsiz olmadigindan eminmisin, kalkiyorsun ise gdieceksin, karin kicini devirmis yatiyor, geliyorsun, kicini devirmis yatiyor, cok güzel birsey mi?
Soran+1 yılNe biçim konuşuyorsun? Kendi işe gidemiyor mu? Herşeui kasmak işiniz
Cevap sahibi+1 yılsenin evli kadin burada ne isin var, konusma üslübundan ise yaramazin teki oldugun belli, kaynanan ve kocan bence seni idare ediyor ama altini cicziyorum, bu kafyala uzun sürmez senin evliligin, kaip önüne konursun.
+1 yılYani şöyle beraber yapsanız kahvaltiyi daha güzel olur eşinle kahvaltı yapmak mecburi degil ama sonuç olarak eşin daha güzel olur sen bilirsin yinede tabi.
01 Yorumla
Soran+1 yılYani o iş yerine yapıyor çünkü çalışıyor abisi de orada abisi ile birlikte yapıyor onlar her gün kahvaltı çıktığı için ekmek
kaynanan çok abartmiş ama tabi eşinle beraber ya da eşinden önce kalkarsan senin için daha iyi olur
04 Yorumla
Soran+1 yılNiye o kral mı
Soran+1 yılBen ve kocam önemliyiz. Bitti
Gizli Üye(25-29)+1 yılImkaniniz varsa ayrı eve çıkın olmuyo kayinvalideyle benim kocamda çok anneciydi 7 ay aynı evde yaşadık canıma tak etti ya ben ya annen dedim beni tercih etti şimdi yurt dışındayız anca görüntülü kafam rahat
03 Yorumla
Soran+1 yılKayınvalidem bizle yaşamıyor kanka gelmiş sabah dlaöxjs
Cevap sahibi+1 yılOlabilir sonuçta evleriniz yakın ki gelmiş en iyisi uzak kalmak
Soran+1 yılÇok ta yakın değil ama kadın atom karınca araba bile kullanıyor o yaşta jdlwnx
Sen sus cahil deseydin insan yorgun olur uykusuz olur bune be kölemisin
04 Yorumla
Soran+1 yılÖyle demem kız anadır
Soran+1 yılÖyle ama boş ver
Birlikte kahvaltı yapmak lazım eşini senin evden uğurlaman lazım
06 Yorumla
Soran+1 yılEşim iş yerinde yapmayı tercih ediyor
Soran+1 yılNe alaka eşimin kendi işyeri ve abisi ile çalışıyor ve orada işçilere ve kendilerine kahvaltı çıkıyor o da orada yapıyor
Soran+1 yılBen de sana diyorum ki gerek yok zayıflatmıyor bu senin kafanda kurdurmuş akşam yemeğinde birlikteyiz gece çayında birlikteyiz çok
Gizli Üye(25-29)+1 yılKadını ilgilendirmiyor ki
Sen ve eşinin arasında olan mesele bu , haddini aşmasin10 Yorumla
+1 yılAyy böyle düşününce evlilikten soğudum
10 YorumlaBoş yapmış kaynanan, alakayı kes yani
10 Yorumla
+1 yılDogrubdemis bi haftada bu sorununu halledirz dm
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence biraz haklı gibi kaynana, şimdi sen en fazla 1 saatini ayiracaksin kahvaltı ütü vs , eşini gönderince tekrar yatma şansın var, 1 saat uykumdan feragat et.
00 Yorumlauyanırsın duruma göre, çok içmişsen erken kalkabileceğini sanmıyorum.
00 Yorumla
+1 yılKayınvaliden hepsini doğru söylemiş.
16 Yorumla
Soran+1 yılSorma eski kafalılar hep doğru söylüyor zaten
- +1 yıl
Eski kafalılıkla ilgisi yok ki bunun. Çalışan bir bayansan ortaklaşa birçok iş yapılır fakat çalışan biri değilsen kalkıp kahvaltı hazırlamak veya bir gömlek ütülemek bu kadar zor olmamalı. Herkesin evin içinde ve evin dışında belirli vazifeleri var. Adam nasıl çalışıp eve ekmek kazanıyorsa, sen de evdeki düzeni sağlamakla mükellefsin.
Soran+1 yılYa bunun işle güçle bir alakası yok ben evdeki zaten düzeni sağlıyorum kalkıp da kendi gömleğini ütüleyebilir mesela o çalışıyor ya çalışıyor para getiriyor diyorsun ya ben onu arayıp da fondötenim bitmiş git mağaza mağaza gez diyor muyum özel istekler başka genel bir şey yapmak başka Ben de genel olarak evdeki bütün şeyleri yapıyorum kahvaltı desen o zaten iş yerinde yapmayı tercih ediyor
- +1 yıl
Hayatım fondötenle gömleği bir mi tutuyorsun? Gömlek ütülemenin nesi özel istek? Fondötenin parasını eşinden al, git istediğini seç beğen al.
Evdeki düzeni sağlamak sadece çamaşır, bulaşık değil aynı zamanda ütüleri de yapmak demek. Sen onun gönlünü hoş edersin, o da senin gönlünü hoş tutar. Bu kadar basit güzelim..
Çalışan kadınlar ne yapsın o zaman? Yengem hem işe gidiyor, hem 3-4 çeşit yemek yapıyor, hem dubleks evin temizliğini yapıyor üstüne bir de çocuklarla ilgilenip dersleriyle alâkadar oluyor. Sen onun yerinde olsan 6 ay kendine gelemezsin
Soran+1 yılBu kafadan bir çıkın hem çalışan kadın diyorsun hem kocası eda'yı gibi onları çalıştırıp parasını yiyor hem de evde köle gibi kullanıyor bunun neyini savunuyorsun bunu yapan kadının Allah belasını versin onun kişiliği yoktur
- +1 yıl
Sen manyak mısın? Kadın istese eşi ona yardımcı da tutar, kadın talep etmiyor diye enayi mi oluyor? Herkes herkesin yaptığı işi, temizliği beğenmez, yemeği beğenmez. Bu kadar basit. Kendim yaparım diyen birçok kadın var. Sen onların tercihlerine aptallık diyorsan sende problem vardır.
Ünv. mezunu olmakla konunun ne ilgisi var? Bana okumak için okuyan ap. tal öğrencilerden bahsetme. İçi boş zırvalıklarını kendine sakla bu konuda.
Erkek savunuculuğu değil bu, sen evde malak gibi yatarken adam akşama kadar köpek gibi çalışıyor. Hâlâ daha gelmiş kendini onunla kıyaslıyorsun. Yiyorsa sen onun yerine çalış, o evde otursun bütün işleri yapsın. Bu kadar basit. Oturduğun yerden sallamak ne kolay valla.
Aile & Toplum konusunda 874 cevap paylaştı. Bosatir seni kaynanan
04 Yorumla
Soran+1 yılAman elinden geleni ardına koymasın
Soran+1 yılAman kapı orada. Hadi
Bir zahmet gömlek ütüle
06 Yorumla
Soran+1 yılZorunda mıyım? Ben kişisel bir eşyayı hazırlamak kafaya bak ya ne oluyor kendi ütülediği zaman
Soran+1 yılUlan o bana bakmıyor o zaten çalışıyordu benden öncede. Ben çalışmıyorum bunu da isteuen o yoksa benim bir mesleğim vardı o istedi bıraktım. ha gelelim ikinci şeye ben evin temizliğini yemeğini yapıyorum. Ama çalışıyor diye herşeyini de ben halledicek değiliö mesala ben ev işlerine bakıyorum diye tüm dışarı işlerini ona mı kitliyorum? ya da git bana Özel olarak şınu al bunu al mı diyorum. Genel görevler başka özel şeyler başka ne oluyor eline mi yapışır bir gömlek? Ne saçma erkek düşkünlüğü bu
Soran+1 yılBen eşim istedi diye işimi bırakamadım.. ayrıca o kadar komiksin ki gömlek ütülemeye gelince mırın kırın neden sen mi bırakmayacaksın. Ben televizyoncuyum gece bire kadar yayın oluyor. Bana dönüp de işini bırak çalışmayacaksın demedi gece 1.00'e kadar çalıştığın sürece seni özlerim dedi benim yeterince param var dedi seni zorlamıyorum ama daha mutlu oluruz dedi Ben de onun için yaptım bu başka bir şey ha ikincisi sen bir gömleği abartan sen mi ya bırak ya sen tam bir erkek düşkünüsün git hadi kocanın tuvaletini de yaptın poposunda sil
- Devamını Gör (47)
Devamını Gör(92)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Eşimden sonra uyandım, kayınvalidem "kocasından sonra kalkan kadından hayır gelmez" dedi, haklı mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer